دیدار و گفتگوی روسای ادارات تامین اجتماعی و تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب با مدیر عامل گروه صنعتی اطهر+ تصاویر
دیدار و گفتگوی روسای ادارات تامین اجتماعی و تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب با مدیر عامل گروه صنعتی اطهر+ تصاویر
صبح امروز به مناسب روز جهانی کار و کارگر روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی شهرستان بناب با جواد فشنگچی مدیر عامل گروه صنعتی اطهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جواد فشنگچی در حاشیه این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا هر سال جشن شادی در این روز برپا می کردیم که متاسفانه امسال هم به دلیل کرونا نمی توانیم جشن باشکوهی داشته باشیم.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر با بیان اینکه به صورت غیر حضوری این روز را به کارگران زحمت کش گروه صنعتی تبریک و از آن ها تجلیل کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بیماری منحوس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا درکنار پرسنل عزیزمان جشن بگیریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت توجه به بلوغ فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: هر کس در جایگاه خود باید حس مسئولیت داشته باشد و ما از کارگران گروه صنعتی اطهر به عنوان ستون های اصلی مجموعه انتظار داریم با جدیدت به کار و وظایف خود توجه کنند تا شاهد رشد مجموعه باشیم.

جواد فشنگچی توجه بیشتر مسئولان به حوزه های مختلف تولید و همچنین سایر زیرساخت های شهری را خواستار شد و گفت: امیدواریم مسئولان نیز به توسعه و آبادانی توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانیم با سایر کشورها در حوزهای مختلف رقابت داشته باشیم.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر در پایان با تاکید بر اینکه اشتغال زایی از اهداف اصلی این مجموعه است، گفت: به صورت مستقیم و غیر مستقیم هزاران نفر در مجموعه گروه صنعتی اطهر مشغول بکار هستند و ما بیش از به دنبال اشتغال زایی هستیم.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی