دیدار و گفتگوی مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب+تصاویر
دیدار و گفتگوی مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب+تصاویر
صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی دکتر زمانیان مدیرعامل شرکت فولاد صنعت بناب با حضور در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بناب با سرهنگ سهراب شرقی فرمانده انتظامی بناب دیدار و گفتگو کرد

به گزارش صدای بناب سورنا زمانیان مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب به مناسبت گرامیداشت هفته ناجابا حضور در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بناب با سرهنگ مشفقی دیدار کرد و از زحمات آنها با اهدای لوح تجلیل و تقدیر کرد.

متن تقدیر به شرح ذیل می باشد

پاسداری‌ از ارزش­های‌ اسلامی‌ و انقلابی‌ بزرگترین‌ وظیفه‌ نیروی‌ انتظامی است.(مقام  معظم رهبری)

 

جناب سرهنگ سهراب شفقی

فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان بناب

        بدون شک بخش عظیمی از امنیت و سرافرازی نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران، مدیون مجاهدت­ها و دلاوری های سبزجامگان نیروی انتظامی است که خاضعانه و مقتدرانه  از کیان میهن اسلامی ایران ،حفاظت و حراست می کنند.

      ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران سرافراز نـاجا به ویژه شهدای مدافع امنیت؛ فرا رسیدن هفته ناجا را خدمت شما و پرسنل خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی شهرستان بناب، تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی شما بزرگوران تشکر و قدردانی می نماییم.

     امیدواریم با استعانت از درگاه خداوند متعال در راه ارتقای جایگاه امنیت حوزه استحفاظی شهرستان بیش از پیش موفق بوده و در سایه‌ی تدابیر و رهنمود‌های ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در پاسداری از خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و استوار باشید.

زمانیان

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب