رئیس بسیج اقشار سپاه عاشورا: پیروزی قطعی با حق است/ تفکر بسیجی، زمینه ساز ظهور / فرمانده سپاه ناحیه بناب:  بزک کردن دشمن و تضعیف رهبری هدف اصلی دشمنان این نظام
رئیس بسیج اقشار سپاه عاشورا: پیروزی قطعی با حق است/ تفکر بسیجی، زمینه ساز ظهور / فرمانده سپاه ناحیه بناب:  بزک کردن دشمن و تضعیف رهبری هدف اصلی دشمنان این نظام
صبح امروز با حضور مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان شهرستان، مجمع عالی بسیجیان شهرستان بناب در راستای مطالبه گری و رفع مشکلات شهرستان در سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

به گزارش صدای بناب، سرهنگ پاسدار صفدری در جمع روسا و دبیران کارگروه های تخصصی هیئت اندیشه ورز، با محکوم کردن حرکات جنایتکارانه اسرائیل، گفت: ما در هر آن آماده مقابله هستیم و نفرت خود را از رژیم صهیونسیتی نشان داده‌ایم.

وی در ادامه گفت: مردمی که در وسط میدان جان بر کف هستند و به رهبری ولایت فقیه ایستاده‌اند، مطمئن باشند، پیروزی قطعی از آن حق می‌باشد.

مسئول بسیج اقشار در ادامه افزود: تفکر بسیجی باید شامل خداباوری، عمل بر تکالیف خود و پیروی از ولایت فقیه، باور به کتاب خداوند و اطاعت از او باشد، و این زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

 سرهنگ پاسدار صفدری ابزار تفکر بسیجی را وجود مدیران شایسته و اشراف اطلاعاتی دانست و اظهار داشت: تفکر بسیجی و پایه‌های اسلامی حرکت دهنده و پیشروندگی اسلام و این انقلاب هستند.

مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا از راه اندازی ۱۲ کارگروه تخصصی مجمع عالی بسیج در استان خبر داد و خطاب به بسیجان مجمع گفت: ایجاد این کارگروها در شهرستان بناب را در اولویت کار خود قرار داده و ماهانه جلساتی را تشکیل و راهکاری را برای حل وضع موجود قرار داده و مطالبه‌گری کنید.

سرهنگ پاسدار صفدری در ادامه با اشاره به موضوع استفاده از فاضلاب برای آبیاری محصولات کشاورزی را منشا بیماری‌های سرطانی دانست و گفت: باید در این راستا کارگروه های پیشگیری تشکیل شده و همه نهادها در کوتاه‌ترین مدت برای این آبیاری غربالگری انجام دهند.

وی در پایان سخنان خود گفت: بسیج ظرفیتی است که باید از آن استفاده شود تا جامعه رو به اصلاح باشد، تمامی انتقادها در مجمع باید با راهکار همراه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین، گفت: تبیین یعنی روشنگری اما جهاد تبیین یعنی تبیین موضوعاتی که دشمن انگشت روی آن گذاشته و تمام خواص جامعه باید نسبت به این موضوعات در این جهاد عملی پای کار باشند.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری تضعیف رهبری و بزک دشمن و رژیم پهلوی را از اهداف اصلی دشمنان دانست و گفت: رسانه های غربی طوری رژیم پهلوی را بزک می کنند که متاسفانه جوانان امروزی و حتی برخی انقلابیون نیز گاها این گزافه گویی ها را باور می کنند، بنابراین روشنگری این مسائل جهاد تبیین است و همه ما وظیفه داریم در جایگاه خود وارد عمل شویم.