رتقای کیفی و کمی دادگستری شهرستان بناب/مبارزه قاطع با ناهنجاری‌ها و معرفت در مقابل مردم از خصوصیات مهم یک مقام قضایی
رتقای کیفی و کمی دادگستری شهرستان بناب/مبارزه قاطع با ناهنجاری‌ها و معرفت در مقابل مردم از خصوصیات مهم یک مقام قضایی
مراسم تودیع و معارفه داداستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب صبح امروز با حضور فیض‌اللهی معاون قضایی دادگستری استان، اعضای شورای تأمین بناب و تعدادی از مسئولان این شهرستان در محل دادگستری برگزار گردید.

به گزارش صدای  بناب،  امان اله فیض‌اللهی در این مراسم با اشاره به جرایم خاص و جرایم ویژه، گفت: شجاعت و قاطعیت، مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و در عین حال رحمت و معرفت در مقابل مردم از ویژگی‌های مهم و مورد نیاز همکاران قضایی می‌باشد.

وی با تاکید بر حل مشکلات پرونده‌های موجود، بیان کرد: ماهانه حدود ۱۸۰ فقره پرونده مختومه شده در شعبات مختلف استان داریم که در برخی از آنها به ۲۰۰ پرونده نیز می‌رسد.

فیض‌اللهی با بیان اینکه میزان اعتراض و نقض در پرونده، نحوه تعیین مجازات، اجرا و صدور حکم و استدال حکم، ملاک ارزیابی است، افزود: از نظر استدلال، نحوه استنباط، توجه به عدله، نحوه نگارش و ادبیات، نحوه برخورد با مردم، ارزیابی می‌شود تا ارائه خدمات به مردم بهتر انجام شود.

معاون قضایی دادگستری آذربایجان شرقی با تشکر از زحمات هادی شهابی و همکاران، از ارتقای کیفی و کمی دادسرای بناب خبر داد و گفت: قادر ایران دوست از نظر برخورد نیک، اخلاق نیک، مراعات مردم و حمایت از مستضعفان، قاطعیت و شجاعت در برخورد با ارذال و اوباش کارنامه درخشانی دارد و می‌تواند در این زمینه موفق باشد.

وی در خاتمه سخنان خود، گفت: مراجعه مردم به دادسرا حق آنها بوده و همکاران باید با برخورد مناسب، رفتار نیک و با ارتقای فطرت الهی در ارائه بهتر خدمات به مردم تلاش کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی