رشد ۱۲ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه های پیام نور استان
رشد ۱۲ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه های پیام نور استان
نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی با دکتر جمال پور رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در دانشگاه پیام نور مرکز بناب دیدار نمود و به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش صدای بناب، صبح امروز دکتر جمال پور در دیدار با نماینده مردم بناب، ضمن ابزار خرسندی از اقدامات انجام شده توسط ریاست مرکز بناب در جهت جذب حداکثری دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اظهار داشت: امسال در جذب دانشجو در مقطع کارشناسی استان آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته و این نشان دهنده تلاش موعظف همکاران در کل سطح استان می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به شروع فصل سرما تا ۱۰ روز آینده مشکل گرمایشی مرکز بناب را حل خواهند کرد و قول مساعد دادند که مشکلات مجموعه ورزشی شهید سبزی را در کوتاه ترین فرصت به حداقل برسانند .

رئیس دبیرخانه منطقه ۳ کشور گفت: در تلاش هستیم با وجود تمامی محدویت ها و مشکلات، مرکز رشد و مراکز نوآوری وخلاقیت را در مراکز و واحد ها استان فعال کنیم .

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه را محدود به رشته های خاص نکرده ایم اظهار داشت : اساتید و دانشجویان می توانند ایده های خود را در قالب طرح در مراکز نوآوری ثبت و بعدا در مجموعه عظیم صنعتی ارائه کنند.

رئیس دبیرخانه منطقه ۳ کشور در این دیدار ، خواستار پیگیری حل مشکلات و مسائل مراکز استان از طریق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شد و طرفین بر پیگیری و حل مسائل، مشکلات و کمبودهای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور درشهرستان حوزه نمایندگی ایشان شد.

در ادامه شیخ محمد باقری بنابی تکمیل موتورخانه دانشگاه و مجموعه ورزشی دانشگاه جهت استفاده در فصل سرما را در خواست کرد و حمایت ویژه از مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه را خواستار شد .

نماینده بناب ضمن درخواست از رئیس دانشگاه پیام نور استان در توجه بیشتر به گسترش کمی و کیفی دانشگاه پیام نور شهرستان بناب اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان با تعامل مثبت و سازنده ای که با نمایندگان دارد، با تفکر جدید مورد مطالبه مردم و نمایندگان استان ، همگام بوده و نمایندگان نیز، در جهت ارتقاء خدمات دانشگاهی استان اعلام آمادگی نمودند و تعامل مثبت و سازنده فی مابین راموید افقی روشن در این عرصه خطیر دانست.

در ادامه این جلسه دکتر جمال پور رئیس دانشگاه پیام نور استان فلسفه اصلی این جلسات و نشست صمیمی با همکاران را آشنائی بیشتر و بیواسطه و نیز قدردانی از زحمات و تلاشهای بی وقفه آنها عنوان کرد و تاکید نمود: برنامه دیدار با پرسنل زحمت کش دانشگاه، فرصتی هم برای استماع نظرات همکاران فراهم می آورد و نیز بیان دیدگاهها و ایده ها و پیشنهادات برای ارتقا فردی و گروهی سازمان نیز می باشد و کمک موثری برای ارتباط خوب و مناسب در مجموعه دانشگاه هم ایجاد می کند.

لازم به ذکر است: دکتر جمال پور در پایان با حضور در مجموعه ورزشی شهید سبزی مرکز بناب از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات آن پرداختند.

انتهای پیام/ داود زیبائی