ریشه فساد انحصار گری در بازار است/با هرگونه گرانفروشی و احتکار برخورد شود
ریشه فساد انحصار گری در بازار است/با هرگونه گرانفروشی و احتکار برخورد شود
فرماندار بناب با تاکید بر برخورد شدید با گرانفروشی و احتکار در سطح بازار گفت: ریشه فساد انحصار گری در بازار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و همچنین میلاد با سعادت امام محمد باقر اظهار داشت: توجه ویژه به معیشت مردم و برخورد با هرگونه احتکار و گرانفروشی از اولویت های کاری دولت در این شهرستان می باشد.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه در این شهرستان اجازه نخواهیم داد محتکران و همچنین گرانفروشان به راحتی به فعالیت خود بپردازند گفت: در حال حاضر در برهه ای  از زمان قرار گرفتیم که به واقعیت در جنگ اقتصادی به سر می بریم و مردم از لحاظ معیشت با مشکلاتی مواجه هستند و فعالیت این افراد معیشت مردم را به خطر می‌اندازد.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی با ارز دولتی می بایست بصورت عادلانه و در اماکنی که دارای صلاحیت می باشند توزیع شود اظهار داشت: متاسفانه در برخی از اصناف شاهد هستیم اقلامی که مربوط به آن صنف نیست به فروش میرسد و اینطور موارد بازار را دچار اختلال می کند.

شهریار فتحی با تاکید بر اینکه مأموران نظارتی و بازرسی در سطح شهرستان بناب با جدیت تمام با هر گونه گران‌فروشی و احتکار برخورد داشته باشند گفت: در برخورد با این طور جرائم نبایست به سفارشات توجه و با این افراد با مهربانی برخورد شود چراکه بحث معیشت مردم در میان است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه ریشه فساد انحصار گری در بازار میباشد تصریح کرد: برخی افراد سودجو برای کسب اموال بیشتر بازار را دچار اختلال می‌کنند و قطعاً فشار ناشی از این سود جویی به ضرر مردم خواهد بود  لذا ما اجازه چنین فعالیت‌هایی را به افراد سودجو نخواهیم داد.

فرماندار بناب در خصوص مشکل کمبود شن و ماسه و اختلاف قیمت این کالاها در بناب نسبت به سایر شهر ها اظهار داشت: مشکل کمبود سیمان و شن و ماسه مربوط به مردم عادی نمی باشد وعده ای برای منافع خود این مباحث را مطرح می کنند.

وی افزود: تنها محل استخراج شن و ماسه در شهرستان بناب محل قره قشون می باشد اما به دلیل اینکه این مکان از نمادها و اماکن تفریحی شهرستان بناب می باشد اجازه استخراج شن و ماسه از این مکان را نخواهیم داد چرا که بر این باوریم به طبیعت این منطقه زیبا آسیب وارد می شود.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی