زنان در کشور از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردارند/ کارمندان می بایست به ارباب رجوع احترام بگذارند
زنان در کشور از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردارند/ کارمندان می بایست به ارباب رجوع احترام بگذارند
فرماندار بناب به بیان اینکه " زن، زندگی و آزادی" شعار اسلام است، گفت: در کشور ما زنان دارای جایگاه و احترام ویژه ای هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در جمع روسای ادارات ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم به خاطر عملکرد مسئولین و دولت در این راهپیمایی شرکت ها نمی کنند و قطعاً به دلیل اعتقاد و تعصب خود به نظام همیشه در صحنه حضور دارند.

فرماندار شهرستان بناب ضمن تاکید مجدد بر رعایت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: کارمندان و روسای ادارات اجازه ندارند که مشکلات و گرفتاریهای خانوادگی خود را به اداره آورده و با رفتار خود باعث عدم تکریم ارباب رجوع شوند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً فرمانداری بناب با هرکدام از ادارات که به تکریم ارباب رجوع توجه کافی نداشته باشند برخورد خواهد داشت و اجازه نخواهد داد کارمندی احترام ارباب رجوع را رعایت نکند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شعار “زن زندگی آزادی” گفت: این شعار از ابتدا شعار اصلی اسلام و جوامع اسلامی بوده چرا که به جایگاه و ارزش زن احترام بسیار خاصی در دین و نظام ما گذاشته می شود.

وی افزود: دشمنان به دنبال آن هستند که بی حجابی، روزه خواری و سایر اقدامات  غیر دینی را وارد کشور ما کنند و جوانان باید مراقب باشند که فریب تبلیغات دشمنان را نخورند.

رضا لعلی در ادامه با اشاره به شعار سال کشور “مهار تورم و افزایش تولید” گفت: تمامی ادارات موظف هستند با همکاری و تعامل با یکدیگر برای هدف سال تلاش کنند.

فرماندار بناب با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: از تمامی روسای ادارات و کارمندان انتظار داریم که در جلسات انتخاباتی حضور نداشته باشند چرا که با این کار ذهنیت مردم به دولت و نظام عوض می شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان گفت: وظیفه شهرداری جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در داخل شهر  و خارج از شهر بر عهده جهاد کشاورزی و دهیاری ها می باشد.

  • نویسنده : داود زیبائی