ساختمان بیمه سلامت شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسید/ فرماندار بناب: هدف دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است
ساختمان بیمه سلامت شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسید/ فرماندار بناب: هدف دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است
صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی ساختمان جدید بیمه سلامت بناب در زمینی بالغ بر هزار و 150 متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت بناب تاکید کرد: هدف و سیاست نهایی دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است، به طوری که در اکثر شهرستان ها به جای افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های جدید، اولویت به تکمیل پروژه‌های ناتمام به جا مانده از دولت قبلی داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ای برای کلنگ زنی پروژه‌های جدید نداریم، افزود: فقط پروژه های جدید تنها در شرایطی که ضروری و لازم باشد، آغاز می شود.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال در شهرستان شاهد چندین افتتاح ازجمله سامانه پرتودهی گاما (برای اولین بار در سطح کشور در بناب)، افتتاح سالن کارخانه تولید مواد غذایی و افتتاح فاز ۴ فولاد ظفر بناب بودیم.

وی هدف نهایی دولت را بالا بردن سطح رفاه عمومی و تقسیم عادلانه ثروت دانست و پوشش رایگان سه دهک پایین جامعه در بیمه سلامت را نمادی از تحقق توزیع عادلانه ثروت به خصوص بین اقشار ضعیف مردم عنوان کرد و این اقدام را زمینه‌ساز رضایت مردم دانست.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی