ساختمان جدید درمانی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب کلنگ‌زنی شد
ساختمان جدید درمانی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب کلنگ‌زنی شد
صبح امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی ساختمان جدید درمانی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی ساختمان جدید درمانی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از جمعیت شهرستان بناب تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: تمامی خدمات بیمه تامین اجتماعی در قسمت درمانگاه تاین مجموعه به صورت رایگان به بیمه شدگان ارائه می شود.

دکتر ظهراب ستاره در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات و نواقص درمانگاه تامین اجتماعی بناب گفت: کمبود پزشک، دندانپزشک و نواقص دستگاههای درمانی این مجموعه از مشکلان اصلی درمانگاه بیمه تامین اجتماعی بناب است که امیدواریم با کمک مسئولان مشکلات درمانگاه بیمه شهرستان هر چه سریعتر برطرف شود.

وی در پایان با اشاره به احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب بیان کرد: امیدواریم با احداث این ساختمان جایگاه درمانگاه تامین اجتماعی بناب بالاتر رفته و از درمانگاه به کلینیک تبدیل شود تا خدمات بیشتری به بیمه‌شدگان ارائه شود.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی