ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی
ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی
فرمانده سپاه عاشورا گفت: در خصوص تامین مسکن ملی نیز تفاهم‌نامه با شرکت عمران امضاء شده که طی آن ساخت بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن را بسیج سازندگی با همکاری جهادگران عهده‌دار شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در میدان صبحگاه سپاه عاشورا، اظهار کرد: جهادگران همیشه خالصانه در هر عرصه‌ای نیاز بوده وارد میدان شده و نقش‌آفرینی کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به کار ارزشمند جهادگران در عرصه‌های مختلف و نقش‌آفرینی آنها گفت: افتخار جهادگران لبخند رضایت رهبر انقلاب از کار جهادی این بسیجیان است.

وی، اجرای رزمایش کمک مومنانه، تهیه بسته‌های معیشتی، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تهیه جهیزیه و ده‌ها کار خیر دیگر را از اقدامات جهادی بسیجیان جهادگر عنوان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا به امضاء تفاهم‌نامه با آبفا در راستای جهاد آبرسانی به روستاهای محروم، کمیته امداد و بهزیستی در ساخت مسکن مددجویی، شرکت عمران شهر جدید سهند برای مشارکت در ساخت منازل نهضت ملی مسکن را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و مشارکت جهادگران برشمرد.

سردارعباسقلی‌زاده اضافه کرد: در راستای ساخت یک‌هزار واحد مسکن برای نیازمندان بسیج سازندگی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد و بهزیستی امضاء کرده که تاکنون ۴۰۰ واحد آن آماده و باقی نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: در راستای آبرسانی به روستاها در حوزه کشاورزی و آب شرب نیز تفاهم‌نامه‌هایی با آبفا و جهاد کشاورزی امضاء شده است که اقدامات خوبی انجام شده و با مشارکت گروه‌های جهادی ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

سردار عباسقلی‌زاده یادآور شد: در خصوص تامین مسکن ملی نیز تفاهم‌نامه با شرکت عمران امضاء شده که طی آن ساخت بالغ بر دوهزار و ۵۰۰ واحد مسکن را بسیج سازندگی با همکاری جهادگران عهده دار شده است.

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ صبح امروز با حضور جهادگران سپاه عاشورا در میدان صبحگاه سپاه آذربایجان‌شرقی برگزار و در آن از جهادگران نمونه تجلیل شد.

در پایان نیز جهادگران عرصه‌های مختلف سپاه عاشورا رژه رفتند.

  • منبع خبر : خبرگزای آناج