ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر بناب در الویت کاری شهرداری بناب/ استفاده از پارکینگ بنفشه تا یک هفته رایگان
ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر بناب در الویت کاری شهرداری بناب/ استفاده از پارکینگ بنفشه تا یک هفته رایگان
شهردار بناب با تاکید بر اینکه ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر بناب در الویت کاری شهرداری است، گفت: شهروندان از پارکینک های عمومی شهر بناب در راستای کاهش ترافیک استفاده کنند.

 فرید پناهی شهردار بناب صبح امروز در حاشیه بازدید از پارکینگ بنفشه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به لزوم ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر گفت: ترافیک شهر بناب شهروندان بنابی را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته که بدین منظور شهرداری بناب اقدام به مطالعات ترافیکی قابل اجراء نموده و سعی دارد ترافیک هسته مرکزی را ساماندهی نماید.

فرید پناهی تامین پارکینگ شهروندان وبویژه بازاریان محترم را از وظایف اصلی شهرداری اعلام کرد و گفت:  از شهروندان خواست استفاده از پارکینگ های عمومی را در اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: بمناسبت گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی و ایام فاطمیه پارکینگ بنفشه از امروز بمدت یک هفته رایگان در اختیار شهروندان فهیم بنابی قرارمی گیرد.

گفتنی است پارکینگ های طبقاتی الغدیر و بنفشه در هسته مرکزی شهر متعلق به شهرداری ، پارکینگ های جنب مصلای اعظم،خاموشی در خیابان امام (ره) و بازار مسگران نیز توسط بخش خصوصی همه روزه آماده ارائه خدمت به مردم می باشند.

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی