ستاره جدید تراکتور فعلاً چشمک نزده!
ستاره جدید تراکتور فعلاً چشمک نزده!
وینگر اسپانیایی تراکتور هنوز نتوانسته است انتظارات را در این تیم برآورده کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، «آلوارو خیمنز» وینگر اسپانیایی که در نقل‌وانتقالات با سابقه دهان پرکن محصول رئال‌مادرید و به عنوان بمب لالیگایی به تراکتور پیوست، فعلاً نتوانسته انتظارات را در این تیم برآورده کند.

البته این عنوان برای کهکشانی سابق که به صورت قرضی از کادیز به تراکتور پیوسته، بیراه نبوده چراکه خارجی جدید تی‌تی‌ها تا همین دو فصل قبل در یکی از معتبرترین لیگ‌های باشگاهی جهان یعنی لالیگا بازی می‌کرد و فصل گذشته نیز با لاس‌پالماس موفق به صعود به این مسابقات شد.

با این وجود، خیمنز عملکرد جالب توجهی در تراکتور نداشته و در ۴ بازی با پیراهن این تیم در لیگ بیست‌وسوم به ترتیب نمرات ۶.۶۳، ۷.۰۶، ۷.۰۱ و ۶.۸ را از رسانه آماری متریکا دریافت کرده است که در آخرین بازی پایین‌ترین نمره در بین پرشورها بود.

این درحالی است که «پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی تراکتور اعتقاد خاصی به شاگرد هموطن خود دارد و آلوارو خیمنز در همه ۵ بازی تیم محبوب آذربایجان در فصل جدید جزو نفرات فیکس این تیم بوده و از ابتدا به میدان رفته است.

بدیهی است که انتظارات از این بازیکن به عنوان یک بازیکن خارجی خیلی بیشتر بوده و باید دید که وینگر اسپانیایی در ادامه فصل چه عملکری در تراکتور خواهد داشت‌ و آیا دل هواداران پرشمار این تیم را به دست می‌آورد یا خیر؟

ناگفته نماند؛ در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره احتمال دیپورت خیمنز از تراکتور با هدف جایگزینی مهاجم خارجی وجود داشت که با ابقای خیمنز در لیست شاگردان پاکو خمز در حد شایعه باقی مانده و رنگ واقعیت نگرفت.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج