سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی طی دو سال در بناب بی نظیر است / دشمنان ایران به دنبال ضعیف نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند
سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی طی دو سال در بناب بی نظیر است / دشمنان ایران به دنبال ضعیف نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند
فرماندار شهرستان بناب در جمع کارکنان دولت در بناب گفت:سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد تومانی طی دو سال در بناب بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: تمام کسانی که در هر پست و سمتی در این کشور در حال خدمت به مردم هستند،کارمند حکومت و دولت محسوب می‌شوند.

وی افزود: تمامی پرسنل نهادهای دولتی، غیر دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی و به طور کلی تمامی پرسنلی در هر پست و سمت و لباس یک هدف دارند و آن خدمت به مردم و در راس آن تکریم ارباب رجوع است.

دشمنان ایران به دنبال ضعیف نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند

فرماندار شهرستان بناب در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف و تحریف دستاوردهای ایران اسلامی هستند، گفت: این وظیفه تمامی مسئولان است که تمامی عملکردها و اقداماتی که انجام می‌دهند را به طور کامل و شفاف در اختیار مردم قرار بدهند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا انتظار داریم تمامی ارگان‌های دولتی و غیردولتی از هفته دولت به خوبی استفاده کرده و از طرق مختلف به خصوص با همکاری رسانه‌ها عملکرد خود را طی سه سال گذشته به سمع و نظر شهروندان برسانند تا مردم بدانند در این مدت زمان چه خدمات و دستاوردهایی انجام شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان بناب سرمایه‌گذاری شده است، گفت: در سایر شهرها و استان‌ها وقتی این رقم را اعلام می‌کنیم باعث تعجب سایر مسئولان استانی و کشوری می‌شود که نشان می‌دهد شهرستان بناب به چه اندازه رشد چشمگیری داشته است.

رضا لعلی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه برخی تنها کمبودها و نواقص جزئی را می‌بینند، گفت: به طور مثال برخی تنها از کمبود چند پزشک و یا رفتار یک یا دو پرستار گلایه‌ مندی می‌کنند اما در کل باید ببینند که طی یک سال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان امام خمینی ره سرمایه‌گذاری شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان شهرستان بناب خادم شهروندان هستند، گفت: از تمامی روسای ادارات انتظار می‌رود ضمن تکریم ارباب رجوع از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهری و شهروندی آنها استفاده کنند.

  • نویسنده : داودزیبایی