سند ترافیک شهری بناب تهیه شود
سند ترافیک شهری بناب تهیه شود
فرماندار بناب در جلسه شورای ترافیک شهرستان بر ضرورت تهیه سند ترافیک شهری بناب تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد

در این جلسه فرماندار شهرستان بناب با اشاره به ضرورت برگزاری منظم جلسات شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان و پیگیری و اجرای مصوبات اظهار داشت: باتوجه به اینکه این جلسات ارتباط مستقیمی با سلامت و جان شهروندان دارد لذا لازم است مصوبات به طور کامل اجرایی شود و درصورتیکه دستگاهی توانایی انجام مصوبه‌ای را ندارد پیش از تصویب در جلسه اعلام نماید.

 وی در همین راستا اهمیت تشکیل کمیته‌ تخصصی شورای ترافیک پیش از برگزاری جلسات را یادآور شد

رئیس شورای ترافیک شهرستان بناب با اشاره به اهمیت رای و نظر مردم اظهار داشت: برخورداری تصمیمات اتخاذ شده از پشتوانه مردمی و نظرات کارشناسی و تخصصی ضامن اجرای صحیح آن تصمیمات خواهد بود.

فتحی در همین راستا اظهار داشت: متاسفانه در گذشته گاها تصمیماتی در حوزه مسائل ترافیکی شهرستان اتخاذ شده است که صرفا حالت دستوری داشته و همین امر باعث شده مردم با تصمیمات اتخاذ شده همراهی نداشته باشند.

فرماندار بناب در ادامه بر ضرورت تهیه طرح ترافیک شهری بناب تاکید کرده و بیان داشت حل ریشه‌ای مشکلات ترافیکی شهر نیازمند تهیه سند ترافیکی شهر می‌باشد که لازم است در این زمینه شهرداری مشاور طرح را انتخاب نموده و اقدامات لازم را انجام دهد