شاهکار رکابزن تبریزی در بازی‌های آسیایی ناتمام ماند!
شاهکار رکابزن تبریزی در بازی‌های آسیایی ناتمام ماند!

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، مسابقات دوچرخه‌سواری بازی‌های آسیایی هانگژو‌ در بخش پیست آقایان از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و علی لبیب، رکابزن تبریزی تیم ملی به عنوان تنها نماینده کشورمان در این بخش رقابت خود را در ماده اومنیوم استارت زد. رشته اومنیوم شامل ۴ ماده اسکرچ، […]

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، مسابقات دوچرخه‌سواری بازی‌های آسیایی هانگژو‌ در بخش پیست آقایان از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و علی لبیب، رکابزن تبریزی تیم ملی به عنوان تنها نماینده کشورمان در این بخش رقابت خود را در ماده اومنیوم استارت زد.

رشته اومنیوم شامل ۴ ماده اسکرچ، ممپوریس، دورحذفی و دور امتیازی است که علی لبیب در استارت کارش در ماده اسکرچ دهم شد و در تمپوریس نیز به مقام ششمی رسید.

دوچرخه‌سوار جوان و خوش‌آتیه استان که اولین حضورش در این مسابقات را تجربه می‌کند، در ادامه در دور امتیازی با وجود اینکه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما درنهایت در عین شایستگی به مقام چهارم رسید تا دستش از رسیدن به مدال برنز کوتاه بماند.

این درحالی است که در پایان رقابت ابتدا اعلام شد علی لبیب با کسب مقام سوم صاحب مدال برنز شده است اما پس از بررسی نتایج این موضوع از سوی کمیته برگزاری مسابقات تایید نشد و وی با ایستادن در جایگاه چهارم از خلق شگفتی ناکام ماند.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج