لزوم پرداخت مطالبات بیمارستان ها از سازمان بیمه تامین اجتماعی / خواستار صدور دوباره مجوز بیمه قالیبافان هستم
لزوم پرداخت مطالبات بیمارستان ها از سازمان بیمه تامین اجتماعی / خواستار صدور دوباره مجوز بیمه قالیبافان هستم
نماینده مردم بناب با اشاره به عدم پرداخت سازمان بیمه تامین اجتماعی نسبت به مطالبات بیمارستانهای کل کشور، خواستار پرداخت هر چه سریعتر این هزینه ها شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بیمه تامین اجتماعی ضمن بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان با اشاره به کمبود های خدمات تامین اجتماعی در بناب و شهرستان های همجوار اظهار داشت: شهرستانهای بناب، عجبشیر، ملکان جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر دارند اما به دلیل کمبود امکانات مناسب، اعضای پرتلاش درمانگاه تامین اجتماعی نمی توانند به شکل رضایت بخشی ارائه خدمات دهند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: در بناب و دو شهرستان مذکور حدود ۸۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که روزانه شاهد مراجعه بیش از ۶۰۰ نفر به درمانگاه هستیم و با توجه به این تراکم جمعیت امکان رسیدگی و جلب رضایت تمامی مراجعه کنندگان وجود ندارد.

وی با اشاره به عدم پرداخت سازمان بیمه تامین اجتماعی نسبت به مطالبات بیمارستانهای کل کشور، خواستار پرداخت هر چه سریعتر این هزینه ها شد و گفت: بیمارستانهای شهر بناب، ملکان، عجب شیر حدود ۴۰ میلیارد تومان مطالبه از تامین اجتماعی دارند و این سبب به هم خوردن نظم مالی بیمارستان ها و نارضایتی آنان شده است و بنده شخصاً تعهد می نمایم که در اولین جلسه مجلس دلیل عدم پرداخت مطالبات بیمارستان ها را از وزیر کار و رفاه جویا شوم.

شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به لزوم سرعت بخشی به تحت پوشش قرار دادن پشت نوبتی های درخواستی بیمه تامین اجتماعی شهرستان گفت: حدود ۷۰۰ نفر درخواست بیمه تامین اجتماعی را نموده اند و از رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور خواستار تحت پوشش قرار گرفتن لااقل  ۳۰۰ نفر از آنهادر اسرع وقت هستیم.

رضا باقری بنابی در پایان خواستار صدور دوباره مجوز بیمه قالیبافی برای این قشر شد و گفت: ادامه روند عدم بیمه قالیبافان شهرستان بناب به معضلی برای مردم این شهر تبدیل شده است چراکه طی سال‌های گذشته و بعد از پالایش اعضای بیمه شده قالیبافان شهرستان، تاکنون بیمه تامین اجتماعی عضو قالیبافی را نپذیرفته است و درخواست صدور مجوز دوباره برای پذیرش بیمه این قشر هستیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی