شهداء قله جهاد و بصیرت هستند /متاسفانه برخی برای خودنمایی و کسب رای مردم به دنبال اجرای موسیقی زنده در بناب هستند
شهداء قله جهاد و بصیرت هستند /متاسفانه برخی برای خودنمایی و کسب رای مردم به دنبال اجرای موسیقی زنده در بناب هستند
فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: شهداء قله جهاد و بصیرت هستند و الگویی کامل برای جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بدر شهرستان بناب با بیان اینکه در این عملیات شهدایی از شهرستان بناب حضور داشتند، اظهار داشت: شهرستان بناب یکی از مناطقی است که شهدای زیادی را برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هدیه داده است که در عملیات بدر چند شهید به خصوص چهار طلبه جان خود را هدیه انقلاب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه شهدا قله جهاد و بصیرت هستند، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم قدردان خون شهدا باشیم که بهترین هستی خود یعنی جانشان را برای امنیت و پیشرفت ما هدیه دادند. وی افزود: شهدا همیشه زنده هستند و راه ۱۰۰ روزه را در یک روز طی کردند و شهدایی مانند شهید باکری برای ما بزرگی بصیرت و عظمت را برجای گذاشتند تا ما به ارث ببریم.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه شهدا الگوهای بسیار مناسب برای جوانان انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت: آنها بدون چشم داشت به این دنیا و در راه رضای خدا و حفاظت از انقلاب و اسلام و در راه دفاع از ملت در جبهه های جنگ حضور یافته و از حق بر علیه باطل حمایت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران اسلامی یکی از قدرت های بزرگ منطقه محسوب می‌شود اظهار داشت: متاسفانه برخی از مشکلات کوچک مانند گرانی برخی کالاها باعث دلسردی و ناراحتی مردم می‌شود که لازمه حل مشکلات تلاش شبانه روزی مسئولان را می‌طلبد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با بیان اینکه متاسفانه بعد از ۴۳ سال از گذشت انقلاب عده ای برای خودنمایی و گرفتن رای مردم دنبال برخی مسائل همانند اجرای موسیقی زنده در شهر هستند اظهار داشت: قطعاً ما به این گونه رفتارها واکنش نشان داده و به خاطر خون شهدا در مقابل این اهداف که با اهداف اصلی شهدا و اسلام مغایرت دارند مقابله خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/ داوود زیبائی