شهروندان مراقب تورهای گردشگری غیرمجاز باشند/ اداره گردشگری شهرستان بناب در قبال تورهای غیرمجاز هیچگونه مسئولیتی ندارد
شهروندان مراقب تورهای گردشگری غیرمجاز باشند/ اداره گردشگری شهرستان بناب در قبال تورهای غیرمجاز هیچگونه مسئولیتی ندارد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بناب با اشاره به فعالیت غیرقانونی تورهای گردشگری غیرمجاز در شهرستان گفت: اداره گردشگری شهرستان بناب در قبال این تورها هیچگونه مسئولیتی ندارد و با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

فرج بابایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به سوء استفاده برخی از گروه ها با عنوان تورهای طبیعت گردی و کوهنوردی و سایر عناوین از شهروندان بنابی خواست تا از دفاتر و تورهای گردشگری دارای مجوز استفاده کنند.

وی افزود: متأسفانه برخی از تورهای بدون مجوز اقدام به برپایی اردوهای یک روزه و دو روزه طبیعت گردی، کوه نوردی، دانشگاهی، زیارتی و غیره می کنند که از نظر اداره میراث فرهنگی و گردشگری غیرمجاز و غیرقانونی است و قطعاً با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب با اشاره به اینکه در شهرستان بناب تورهای گردشگری دارای مجوز در حال فعالیت هستند، گفت: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری طراحان سفر بناب به مدیریت آقای رسول حدادی، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری یاشیل گشت به مدیریت آقای محمد اصل کریمیان، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری گردشگران بناب به مدیریت آقای نادر اجودانی دارای مجوز قانونی در شهرستان می باشند.

وی افزود: همچنین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سرزمین نور به مدیریت آقای شهرام ثقفی که تمدید آن در حال انجام است و در صورت تایید، شهروندان بنابی می‌توانند از طریق این تور و تورهای مذکور فوق نسبت به مسافرت خود اقدام کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه ناظران اداره میراث فرهنگی نسبت به فعالیت این تورها نظارت کامل خواهند داشت، گفت: قطعاً تمامی تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان بناب شناسایی و ضمن توقف فعالیت، مدیران آنها به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ ندا خانی