مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرماندار: نظم و امنیت امروز جامعه را مدیون فراجا هستیم
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرماندار: نظم و امنیت امروز جامعه را مدیون فراجا هستیم
مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان بناب با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و سایر مسئولان شهرستان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بناب برگزار شد.

به گزارش صدای بناب، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهان، مسئولان نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بناب برگزار شد.

فرماندار بناب در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته فراجی اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای تمام بشریت بحث امنیت است و در همین راستا پیامبر اکرم (ص) بارها به موضوع آسایش و زندگی سالم بشریت اشاره کرده اند که همین موضوع به اهمیت جایگاه امنیت اشاره می کند.

رضا لعلی با اشاره به اینکه مهمترین رسالت و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برقراری نظم و امنیت در داخل کشور می باشد، گفت: اگر امروز همه مردم می توانند به راحتی در سطح جامعه امورات روزمره خود را انجام بدهند و می توانیم  فرزندان خود را با خیال راحت به نقاط مختلف کشور بفرستیم در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد نظم و امنیت است.

وی افزود: امروز امنیت در کشور ما در سطح بسیار بالایی برقرار است و در بسیاری از کشورها به خصوص کشورهای همسایه مردم از نبود امنیت رنج می برند و نمی توانند با امنیت خاطر و به درستی کارهای روزمره خود را انجام بدهند چرا که جان و مال آنها در امنیت کامل نیست و این در حالی است که کشور ما جزو امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: در حوادث اخیر فرماندهی  انتظامی مظلوم واقع شد و همین امر موجب شد تا مردم روشنفکر کشور مجددا با حضور در خیابان ها از پلیس حمایت کرده و مانع ادامه اغتشاشات شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر، شهرستان بناب در امنیت و به دور از حواشی بود، اظهار داشت: جا دارد از تمامی پرسنل فرماندهی انتظامی و سربازان اداره اطلاعات تقدیر و تشکر کنیم که با نظارت و اشرافیت خود در تمامی وقایع شهرستان از جمله ایام کرونا و انتخابات و … نظم و امنیت را در شهرستان بناب در حد بالا نگه داشتند.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی