صدای بناب در جمع اهالی کوی رسالت  / ببینید اهالی کوی رسالت در چه وضعیتی زندگی می کنند
صدای بناب در جمع اهالی کوی رسالت  / ببینید اهالی کوی رسالت در چه وضعیتی زندگی می کنند
گزارش میدانی پایگاه خبری صدای بناب از وضعیت و مشکلات کوی رسالت و انعکاس مطالبات اهالی به گوش مسئولان را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، به وضوح مشخص است که وضعیت معابر و خیابان های کوی رسالت از کوچکترین روستای شهرستان بناب هزار مرتبه خرابتر و غیر قابل توصیف می باشد.

آیا اینجا جزو شهر بناب محسوب نمی شود!! و آیا اهالی محترم کوی رسالت بنابی نیستند؟؟!!/ و چرا باید در چنین وضعیتی زندگی کنند.

خودتان تشریف بیارید در این محله و اگر توانستید تا پایان یکی از کوچه ها با پای پیاده بروید آنگاه انتظار داشته باشید که اهالی بتوانند در این محله زندگی کنند….

مسئولان شهرستان بناب بخصوص جناب آقای شیخ رضا باقری بنابی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بناب، اعضای شورای اسلامی شهر بناب، جناب آقای فرید پناهی قدیم شهردار محترم بناب خودتان این کلیپ کوتاه رو نگاه کنید و ببینید و بشنوید که اهالی مظلوم کوی رسالت چه مشکلاتی دارند و از شما به عنوان مسئولان ارشد شهرستان چه مطالبات و درخواست هایی دارند

پایگاه خبری صدای بناب به عنوان رسانه رسمی و مردمی شهرستان بناب بر خود وظیفه دانست که در این محله حضور پیدا کنند و صدای اهالی کوی رسالت را به گوش مسئولان محترم شهرستان برساند و امیدواریم مسئولان نیز این گزارش را به فال نیک دانسته و برای حل مشکلات شهروندان عزیزمان قدمی بردارند که قطعا شایسته این مردم نیست که همچنان با چنین مشکلات ابتدایی دست و پنجه نرم کنند و به سختی روز خود را گل و لایی و خاک سپری کنند.

انتهای پیام/داودزیبائی