ضرورت توجه به افزایش آمار فرزند آوری در اقشار مختلف جامعه
ضرورت توجه به افزایش آمار فرزند آوری در اقشار مختلف جامعه
فرماندار بناب با اشاره به افزایش جمعیت میانسال و پیر در کشور گفت: نهاد های مربوطه می بایست از ظرفیت های خود برای تشویق اقشار مختلف به فرزندآوری استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر اظهار داشت: هلال احمر یکی از سازمان های مردمی بوده که در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی و جوانان به خوبی فعالیت می کند.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به کاهش رشد جمعیت در جامعه و افزایش جمعیت سالمند در کشور گفت: تمامی مسئولان و نهادها می بایست بر فرزندآوری و افزایش جمعیت تاکید و در این راستا از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود استفاده کنند.

وی در ارتباط با برنامه جامع ساماندهی امور جوانان خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در حوزه امور جوانان می بایست دقیق، کاربردی و هدفمند باشند تا وقت جوانان بیهوده تلف نشود و اینگونه شاهد افزایش نشاط در جوانان و نوجوانان و امید آفرینی در سطح جامعه باشیم.

لعلی در ادامه گفت: از تمام نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی انتظار داریم برنامه ها را با محوریت مردم برنامه ریزی کنند تا جوانان بتوانند با برنامه ریزی دقیق در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی اوقات مناسبی را سپری کنند که ثمره آن قطعاً کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان تربیت جوانان اخلاق‌مدار و دارای حس وطن پرستی را خواستار شد و گفت: پرچم هر کشور نماد هویتی مردمان آن است و مردم خصوصا جوانان می بایست به کشور خود تعصب نشان داده و با برافراشتن پرچم ایران حتی در منازل خود این هویت و اصالت را نمایان کنند.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : ندا خانی