ضرورت توجه به بحث تفکیک زباله از مبدا در بناب/ شهرداری زیرساخت های تفکیک زباله از مبدا را فراهم کند
ضرورت توجه به بحث تفکیک زباله از مبدا در بناب/ شهرداری زیرساخت های تفکیک زباله از مبدا را فراهم کند
فرماندار بناب با اشاره به ضرورت تفکیک زباله از مبدا گفت: شهرداری بناب و سایر نهاد های مربوطه زیر ساخت های لازم برای تفکیک زباله از مبدا در بناب را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه پسماند شهرستان بناب با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی مدیریت شهری بحث مدیریت پسماند می باشد، اظهار داشت: با توجه به تغییر الگوی زندگی مردم و افزایش و تغییر نوع زباله ها می بایست توجه ویژه ای به موضوع پسماند شهری شود.

فرماندار بناب توجه ویژه به نوع دفع و تفکیک زباله را بحثی مهم عنوان کرد و گفت: امروز نیاز داریم که بحث تفکیک زباله از مبدا را در اولویت کاری قرار بدهیم چرا که مهمترین بحث پسماند، تفکیک زباله از مبدا میباشد.

وی افزود: در همین راستا نهادهای خدمات رسان به خصوص شهرداری می بایست در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم در تفکیک زباله  از مبدا اقدامات بیشتر و موثرتری را انجام بدهد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب مشارکت عمومی مردم در بحث تفکیک زباله از مبدا را مهم عنوان کرد و گفت: انتظار داریم شهروندان عزیز بنابی به موضوع تفکیک زباله از مبدا توجه ویژه ای داشته باشند و نهاد های مربوطه به خصوص شهرداری زیرساخت‌های لازم را برای مردم فراهم کنند.

رضا لعلی خاطرنشان کرد: در همین راستا نهادهای مربوطه می بایست در راستای گسترش فرهنگ تفکیک زباله از مبدا مشوق هایی برای کسانی که به این موضوع توجه دارند داشته باشد و قطعا همین تفکیک زباله از مبدا می‌تواند درآمدزایی برای خانواده‌ها نیز داشته باشد.

فرماندار بناب در پایان با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر بناب گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز نهاد های مربوطه به خصوص شهرداری در راستای تنظیف ورودی‌های شهر و زیباسازی آن اقدامات لازم را انجام بدهند.

انتهای پیام/