ضرورت توجه به حجاب دانش آموزان دختر قبل از آغاز سال تحصیلی
ضرورت توجه به حجاب دانش آموزان دختر قبل از آغاز سال تحصیلی
حجت الاسلام  سید یوسف جابری توجه به حجاب دانش آموزان دختر قبل از آغاز سال تحصیلی جدید را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام  سید یوسف جابری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب توجه به حجاب و پوشش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: از مسئولان آموزش و پرورش انتظار می رود از همین امروز برای حجاب دختران دانش آموز لباس فرم مشخص و اسلامی در نظر گرفته و شاهد آن باشیم که دختران با حجاب کامل از اول مهر به مدرسه میروند.

وی افزود: متاسفانه گاها دیده می‌شود که دانش آموزان دختر در شهرستان بناب با لباس های غیر اسلامی و بدون حجاب و انواع آرایش به مدرسه می روند و قطعاً اینگونه پوشش تاثیر بدی در آموزش و پرورش دانش آموزان خواهد داشت.

نماینده امام جمعه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن گلایه شدید از عدم ساماندهی آموزشگاه های خصوصی در سطح شهرستان بناب گفت: متاسفانه در این آموزشگاه ها دختران و پسران به صورت مختلط حضور داشته و هیچ گونه نظارتی بر آنها نمی شود و معلوم نیست که کدام نهاد مسئول رسیدگی به آموزشگاه های خصوصی در بناب میباشد..

حجت الاسلام جابری با اشاره به نقش مهم و خطیر معلمان در آموزش و پرورش دانش آموزان گفت:اگر قرار باشد معلمی خود بدون حجاب و اعتقادات اسلامی در آموزش و پرورش حضور داشته باشد قطعا تاثیر منفی بر دانش آموزان خواهد داشت و هرچه سریعتر می بایست جلوی فعالیت اینگونه معلمان گرفته شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه دشمنان امروز ایمان و فرهنگ جوانان و نوجوانان کشورمان را نشانه گرفته اند، گفت: آنها وقتی توان نظامی برای مقابله با ایران را ندارند با جنگ سرد سعی بر ضربه زدن به فرهنگ و حجاب و پوشش جوانان ما دارند.

انتهای پیام/ داود زیبائی