ضرورت توجه بیشتر مسئولان به برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان/ برگزاری پاتوق های فرهنگی در ایام دهه امامت و ولایت در بناب
ضرورت توجه بیشتر مسئولان به برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان/ برگزاری پاتوق های فرهنگی در ایام دهه امامت و ولایت در بناب
فرمانده سپاه ناحیه بناب در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: توجه بیشتر مسئولان به برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان ضرورتی انکارناپذیر بوده و در این راستا برگزاری پاتوق های فرهنگی در ایام دهه امامت و ولایت در بناب گامی در این جهت می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در جلسه احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امام جمعه بناب در راستای فضاسازی اماکن مذهبی و توجه ویژه به موضوعات دینی شهرستان بناب اظهار داشت: هر شخص در هر مکان و موقعیتی می تواند امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کند. که ساده ترین آن می توان به تذکر به بانوان بی حجاب در سطح شهر اشاره کرد که البته می توان این کار را بدون بحث و درگیری و تنها با تذکر انجام داد و از محل عبور کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضرورت توجه بیشتر مسئولان به شورای امر به معروف و نهی از منکر خواستار شد و گفت: با توجه به وضعیت جامعه می بایست برنامه های فرهنگی بهتری در سطح شهر و حتی روستاهای شهرستان برگزار شود که انتظار داریم مسئولان شهر، بخشدار و دهیاران شهرستان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی از آمادگی سپاه ناحیه بناب جهت اجرای برنامه های فرهنگی و سایر اقدامات اجتماعی در سطح شهرستان بناب خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه امامت و ولایت پاتوق های فرهنگی با موضوعات مختلف بقه خصوص ازدواج آسان در اماکن عمومی به خصوص در پارک های ملت و فدک برگزار خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: در این برنامه ها سعی خواهیم کرد به موضوعات فرهنگی به خصوص ازدواج آسان جوانان بپردازیم که قطعاً با برگزاری چنین برنامه هایی شاهد کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص طلاق خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب برپایی نمایشگاه و یا غرفه های عرضه لباس های اسلامی برای بانوان محجبه را خواستار شد و گفت: متاسفانه در سطح شهر بناب لباس هایی برای بانوان باحجاب پیدا نمی شود و آنها مجبورند به سایر شهر ها مراجعه کنند.

وی در پایان توجه بیشتر مسئولان شهرستان به برگزاری برنامه های فرهنگی در دهه امامت و ولایت را خواستار شد و گفت: قطعاً در آن زمان به ماجرای غدیر توجه بیشتری می شد حادثه روز عاشورا اتفاق نمی افتاد و این ضرورت توجه به برنامه های دینی و فرهنگی را می رساند.

انتهای پیام / رقیه فتحی