ضرورت حل مشکلات عشایر بناب / کشتار دام ماده در کشتارگاه متوقف شود
ضرورت حل مشکلات عشایر بناب / کشتار دام ماده در کشتارگاه متوقف شود
فرماندار شهرستان بناب با اشاره به سکونت قابل توجهی از عشایر در روستاهای شهرستان بناب گفت: مسئولان می بایست برای حل مشکلات عشایر بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات عشایر شهرستان بناب باتاکید بر اینکه عشایر جزئی از مهم‌ترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند، اظهارداشت: عشایر در تمام دوران انقلاب اسلامی در کنار دولت و مردم بوده اند و در تمام این ایام به دولت و نظام خدمت کرده و سنگ تمام گذاشتند.

 

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به اینکه برخی از مشکلات عشایر مربوط به تحریم ها است، گفت: البته برخی دیگر از مشکلات مربوط به داخل کشور بوده و از تمام مسئولین استان و شهرستان انتظار می‌رود مشکلات عشایر را هرچه سریعتر برطرف کنند.

 

 

رضا لعلی ضمن تقدیر و تشکر از حضور عشایر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: دشمنان و برخی فکر می‌کردند امسال شاهد حضور حداقلی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود اما این چنین نشد و مردم نشان دادند که با حضور گسترده خود از دین و انقلاب خود دفاع می کنند.

 

 

وی خاطر خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وظیفه مسئولین را چندین برابر کرده و منبعد مسئولان می بایست ۳ شیفته برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیار زیادی از عشایر در روستاهای شهرستان بناب ساکن هستند، گفت: عشایر در شهرستان بناب سکونت دارند و تعداد قابل توجهی هستند و این توجه به حل مشکلات آنها را دو چندان می‌کند.

 

 

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان ضمن گلایه شدید از کشتار دام ماده در برخی از کشتارگاه ها گفت: متاسفانه مشاهده می شود که دام ماده آبستن در کشتارگاه ها ذبح می‌شود و این قطعه در آینده مشکلاتی در حوزه دام به وجود خواهد آورد.