ضرورت رفع تعهدات ارزی کشاورزان با حمایت دولت و مجلس
ضرورت رفع تعهدات ارزی کشاورزان با حمایت دولت و مجلس
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی رفع تعهدات ارزی کشاورزان با حمایت دولت و مجلس برای کشاورزان شهرستان را امری ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد باقری بنابی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب اظهار داشت: عمده محصولات صادراتی از شهرستان بناب در حوزه کشاورزی بوده و می بایست در راستای تعهدات ارزی به این موضوع توجه شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی در شهرستان بناب در اکثر موارد تهیه مواد اولیه و کالاهای خود را با ارز آزاد انجام می دهند که این امر سبب می شود محصولات در نهایت برای آنان گران تمام می‌شود لذا می بایست برای تعهد ارز برای این قشر، مجلس و دولت اقدامات مهمی انجام دهد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان بناب در حوزه خشکبار گفت: شهرستان بناب قطعا فرآورده های فروش بار بوده و در همین راستا محصولات کشاورزی سایر استانها و شهرها را خریداری و با تبدیل آنها به خشکبار صادرات بسیار خوبی را به ثبت می‌رساند.

شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزان خشکبار در شهرستان بناب گفت: از مجلس انتظار داریم که برای تخصیص اعتبار برای براندازهای انگور در این شهرستان با همکاری دولت تسهیلات خوبی را در اختیار آنها قرار بدهد تا آنها در مواقع ضروری متضرر نشوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در شهرستان بناب گفت: این تعامل و رویکرد مجلس و دولت نشان می دهد که تصمیمات خوبی برای صنعت و تولید کشور گرفته شده است و در رفع موانع آن ها نیز اقدامات بسیار خوبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام / داود زیبائی

  • نویسنده : داود زیبائی