ضرورت همکاری ادارات خدمات رسان با شهرداری در راستای باز سازی فوری حفاری های سطح شهر/ استفاده از پیمانکاران بی تجربه علت اصلی مشکلات حوزه حفاری بناب
ضرورت همکاری ادارات خدمات رسان با شهرداری در راستای باز سازی فوری حفاری های سطح شهر/ استفاده از پیمانکاران بی تجربه علت اصلی مشکلات حوزه حفاری بناب
سرپرست شهرداری بناب بر ضرورت همکاری ادارات خدمات رسان با شهرداری در راستای باز سازی فوری حفاری های سطح شهر بناب تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، کریم صمدزاده در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان بناب اظهار داشت: کمیسیون حفاری از اهمیت بسیاری برخوردار است که نباید ازکنار آن براحتی عبور کنیم و  حساسیت های مردمی نسبت به انجام پروژه های حفاری را نادیده بگیریم و سعی کنیم در اسرع وقت پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

سرپرست شهرداری بناب از معرفی یک نماینده در اجرای پروژه حفاری توسط اداره مربوطه به شهرداری راضروری عنوان کرد و گفت: نماینده معرفی شده باید از پیمانکاران بخواهد پروژه های مورد نظر را در اسرع وقت و کاملاً اصولی و تخصصی به اتمام برسانند و با شهرداری  همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: زمان بندی مناسب برای ارگان های مربوطه مانند شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر ارگان ها در زمان حفاری بسیار مهم است چرا که عدم هماهنگی باعث ایجاد نظم در سطح شهر می شود.

 سرپرست شهرداری بناب در پایان از غیرفنی بودن برخی پیمانکاران حوزه حفاری شهری بناب گلایه کرد و گفت: شرکت های خدمات رسان و ادارات مربوطه در حفاری های خود از افراد غیر فنی استفاده نکنند و هزینه ها و عوارض مربوط به پروژه را به موقع پرداخت کنند تا شهرداری هم بتوانند خدمات مربوطه را در اختیار همشهریان قرار دهد.

انتهای پیام /زهرا احمدین