ضرورت همکاری مسئولان در راستای نوسازی تاکسی های فرسوده بناب
ضرورت همکاری مسئولان در راستای نوسازی تاکسی های فرسوده بناب
عضو شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به تعداد زیاد خودروهای فرسوده در حمل و نقل بناب گفت: از مسئولان انتظار داریم برای نوسازی تاکسی های شهری بناب همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد غلامحسین فام صبح امروز در جلسه هوای پاک به منظور برنامه‌ریزی برای پیشگیری از آلودگی در شهرستان بناب با اشاره به پیامدهای خشک شدن دریاچه ارومیه گفت:  اگر اقدامات دولت بیشتر و مثمر ثمر نباشد قطعاً با بحران زیست محیطی در منطقه مواجه خواهیم شد.

عضو شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به تردد بیش از ۶۰۰ تاکسی در شهر بناب اظهار داشت: معاینه فنی های خودروهای حمل و نقل عمومی باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به فرسوده بودن تاکسی ها و اتوبوس های حمل و نقل شهرستان بناب انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری در پرداخت تسهیلات برای نوسازی این ناوگان همکاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بناب در پایان تعامل و همکاری شورا و شهرداری با پلیس در راستای کنترل معاینه فنی تمامی خودروهای علی الخصوص خودروهای حمل و نقل خواستار شد و گفت: قطعاً خودروهایی که عمر آنها تمام شده باشد به غیر از زشت کردن چهره شهر و آلودگی زیست محیطی چیزی ندارند.

  • نویسنده : داود زیبائی