کمبود سهمیه ۱۲ هزار نفری بناب رفع شود/ دهیاران بر نظارت بر نانوایی های روستاها همکاری کنند
کمبود سهمیه ۱۲ هزار نفری بناب رفع شود/ دهیاران بر نظارت بر نانوایی های روستاها همکاری کنند
رئیس اتحادیه نانوایان بناب گفت: امیدواریم مسئولان شهرستان و استان هرچه سریعتر سهمیه ۱۲ هزار نفر باقیمانده شهرستان را اخذ نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا وقاری در جلسه بررسی مشکلات آرد و گندم و همچنین علت شلوغی نانوایی ها در شهرستان بناب گفت: واقعیت این است که دولت به طور کامل بستر آزادسازی قیمت‌ها را فراهم نکرده بود به همین علت با چنین مشکلاتی مواجه شده ایم.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بناب با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران توسط دولت اظهار داشت: آیا دولت و مجلس به این فکر کرده است که افزایش حقوق کارگران در نانوایی ها از کدام حوزه باید تأمین شود و این در حالی است که صاحبان نانوایی ها نمی توانند حقوق کارگران خود را طبق مصوبه جدید پرداخت کنند.

رضا وقاری با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ گونه کمبود گندم و آرد در سطح شهرستان بناب وجود ندارد، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که صفوف نانوایی ها به شدت شلوغ شده است و این در حالی است که سهمیه نانوایی ها در بناب در ماه جاری نسبت به چند ماه اخیر نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش نیز داشته است.

وی ضمن گلایه از برخی از افراد سودجو در حوزه نان گفت: متاسفانه برخی نان را از نانوایی ها با قیمت یارانه ای خریداری و با قیمتی بیشتر برای خوراک دام و طیور به فروش می رسانند و همین امر باعث کاهش نان در بازار می شود.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان بناب با اشاره به نقش مهم و برجسته دهیاران در کنترل توزیع و فعالیت نانوایان روستاها گفت: انتظار داریم دهیاران از ابتدای ساعت کاری نانوایی ها و تا پایان وقت کاری بر آنها نظارت داشته باشند و اجازه ندهند خدایی ناکرده سودجویی در این بین اتفاق بیفتد.

رئیس اتحادیه نانوایان بناب با اشاره به جمعیت شهرستان بناب گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر کمبود سهمیه آرد داریم که امیدواریم مسئولان شهرستان و استان هرچه سریعتر سهمیه ۱۲ هزار نفر باقیمانده شهرستان بناب را اخذ نمایند.

انتهای پیام / داود زیبائی