عزم جدی شورا و شهرداری بناب برای حل مشکلات کوی رسالت/ اهالی بزودی شروع اقدامات عمرانی را خواهند دید
عزم جدی شورا و شهرداری بناب برای حل مشکلات کوی رسالت/ اهالی بزودی شروع اقدامات عمرانی را خواهند دید
عضو شورای اسلامی شهر بناب از برنامه ریزی و پیگیری شورا و شهرداری بناب برای حل مشکلات کوی رسالت خبر داد.

سیاوش جدی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از بررسی و برنامه‌ریزی جهت حل مشکلات کوی رسالت خبر داد و گفت: اهالی این محله بزرگ مشکلات خود را با ما در میان گذاشته اند و طی بازدیدی که از این محله داشتیم تمامی مشکلات، کمبودها و مطالبات مردمی را ثبت و پیگیر حل آنها هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه قبل از هر کاری زیرساخت های اداره برق می بایست در این محل آماده شوند گفت: در همین راستا با ریاست اداره برق شهرستان بناب رایزنی‌هایی را انجام داده ایم که ریاست اداره برق قول همکاری و تعامل هرچه بیشتر را برای حل مشکلات کوی رسالت را داد.

وی افزود: اداره برق شهرستان بناب پست های سنگین را در این منطقه جمع آوری کرده است که آقای یزدانی ریاست اداره برق قول مساعد دادند که به زودی و به صورت زیر زمینی پست های سبک نیز جمع آوری و اصلاح شوند.

عضو شورای اسلامی شهر بناب با تاکید بر اینکه حل مشکلات کوی رسالت در اولویت اصلی شورا و شهرداری بناب قرار گرفته است، اظهار داشت:  با همکاری نهادهای خدمات رسانی از جمله اداره آب و فاضلاب و سایر نهاد کوی رسالت را آباد خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد:  البته انتظار داریم اداره آب و فاضلاب کارهای فاضلاب کشی و سایر اقدامات خود را در این محلات هرچه زودتر انجام دهد تا ما بتوانیم کارهای مسطح سازی، آبرو کاری و آسفالت ریزی را هرچه سریعتر شروع کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری برای حل مشکلات تمام محلات شهر  برنامه و طرح دارد، گفت: با توجه به حجم بالای مطالبات قطعاً به مرور زمان تمامی محلات را بررسی و مشکلات آنها را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام / داود زیبائی