عفو عمومی رهبری معظم انقلاب، نشانه تدبیر داهیانه ایشان برای امروز و راهگشای ‌آینده است
عفو عمومی رهبری معظم انقلاب، نشانه تدبیر داهیانه ایشان برای امروز و راهگشای ‌آینده است
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رهبری معظم انقلاب برای عفو ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث اخیر، به منزله عفو عمومی و نشانه تدبیر داهیانه ایشان برای وضعیت امروز و راهگشای آینده کشور بوده و سعه صدر ایشان برای همه مسئولان کشور درس عبرتی است تا به این روش با مسائل برخورد کنیم.
به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری خانه ملت در رابطه با عفو محکومان حوادث اخیر محمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعداد قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر کشور، گفت: مقام معظم رهبری در اعیاد ملی و مذهبی با توجه به اختیارات قانونی عفوهایی را اعلام  و رئیس قوه قضائیه بستر عملیاتی کردن این موضوع را مهیا و آماده می کند.

وی افزود: این اقدام رهبری معظم انقلاب به منزله عفو عمومی و نشانه تدبیر داهیانه ایشان برای وضعیت امروز و راهگشای آینده کشور بوده و سعه صدر ایشان برای همه مسئولان کشور درس عبرتی است تا به این روش با مسائل برخورد کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس یازدهم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، رهبری خود را به نحو احسن و اکمل انجام می‌دهند اما متاسفانه مسئولان دستگاه‌های مختلف در قوای سه‌گانه آن گونه که باید وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند و باعث می‌شود که مشکلات را به ایشان نسبت دهند.

باقری یادآور شد: امیدواریم دستگاه قضا هر چه سریع تر دستور رهبر معظم انقلاب در مورد عفو عمومی را عملیاتی و اجرایی کرده و مراحل دادگاه افرادی که شامل این عفو می‌شوند را متوقف کند./

  • منبع خبر : خانه ملت