عملیات والفجر ۸ آغاز مسیر پیروزی های دوران دفاع مقدس بود
عملیات والفجر ۸ آغاز مسیر پیروزی های دوران دفاع مقدس بود
فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: عملیات والفجر ۸ آغاز مسیر جدیدی در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ اصغر اسفندیاری صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ که با حضور فرمانده سپاه عاشورا، امام جمعه شهرستان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در این ایام مبارک جای دارد که تمامی اقشار جامعه در جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاضر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه از آغاز دهه فجر در شهرستان بناب برنامه های متنوعی را داشته ایم، گفت: مردم شهرستان بناب همچون سال های گذشته با شور فراوان در این برنامه ها شرکت کرده و این پیروزی را جشن گرفته اند.

سرهنگ اسفندیاری با اشاره به اینکه عملیات والفجر ۸ با گذشت سال ها همچنان تحیر دشمنان و تشویق و تمجید دوستان را به همراه داشته است، بیان کرد: این عملیات یکی از مهمترین و پیروزمندانه ترین عملیات دوران دفاع مقدس بود که توانست محاسبات دشمن و رژیم بعثی را بر هم بزند.

وی در پایان عملیات والفجر ۸ را آغاز مسیر جدیدی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: پس از این عملیات بود که پیروزی  های غروآفرین دیگری همچون آزادسازی خرمشهر که تاریخ و تقویم دوران دفاع مقدس را جابجا کرد و رژیم بعثی را در مقابل خواسته های به حق مردم ایران به زانو درآورد، به دست آمد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی