قدرت و اقتدار ایران خاری بر چشم دشمنان
قدرت و اقتدار ایران خاری بر چشم دشمنان
امام جمعه بناب گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام عصبانیت خشم خود را از کامیابی و موفقیت انقلاب اسلامی و نفوذ منطقه ای و جهانی نشان می دهند و این حرکات نشان از راه درست انقلاب اسلامی، قدرت و تاثیرگذاری آن در جهان دارد.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با بیان اینکه تمام همّ و غمّ استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران است و رقیبی خطرناک تر و مقتدر تر از ایران اسلامی برای خود نمی دانند، اظهار داشت: سران استکبار تلاش می کنند برای حفظ منافع خود در منطقه جمهوری اسلامی را از سر راه خود بردارند، بنابراین شب و روز برای ناکامی این نظام طرح و نقشه می کشند.

 

وی افزود: امروز عالم شهادت می دهند که انقلاب اسلامی و مردم ایران قله های رفیعی را فتح کرده و به بسیاری از اهداف خود رسیده است؛ کشور توسط فرزندان خود مردم اداره شده و تصمیم گیرندگان این کشور از بیگانگان فرمان نمی گیرند.

 

خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه رهبر و شخص اول این کشور فرزند رسول الله توسط خبرگان منتخب مردم تعیین شده و همه بزرگان دنیا رهبر معظم انقلاب را با عظمت و جلالت می شناسند، تصریح کرد: بزرگان جهان مقام معظم رهبری را با پیامبر عظیم الشأن حضرت عیسای مسیح مقایسه می کنند و از هر عیب و نقص منزّه می دانند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شما ملت از یک خانواده متعارف و مؤمن که شب و روز با وزرایش تلاش و مجاهدت می کنند، استاندار شما یک فرد جوان و بقول خودشان فرزند کارگر و فرماندار شما مردم بناب فرزند شهید و از قشر ضعیف و حاشیه شهر، یک جوان ارزشمند و بافراست که اینها همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و از معجزات انقلاب است.

 

وی با اذعان بر اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران کهن و متمدن با این همه ثروت و مترقی ترین ملت ها به یک مستعمره حقیر و ذلیل غربی ها تبدیل شده بود، گفت: نسل حاضر تاریخ قرن های معاصر را مطالعه کنند و لااقل کتاب های اعترافات درباریان پهلوی را بخوانند و ملاحظه کنند که این پدر و پسر با جان و مال و شرف این ملت چه کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تأکید کرد: ای مردم! بدانید و افتخار کنید اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب در بسیاری از زمینه ها بیشتر از آنچه حضرت امام وعده داده بود، محقق شده و ایران به بهشت خاورمیانه تبدیل شده است؛ و اینکه آمریکا علنی اعلام میکند که ما سر جنگ با ایران نداریم نشانگر این است که انقلاب ایران به اهداف خود رسیده است.

 

وی ادامه داد: منشأ این همه سیاه نمایی، عصبانیت و کارشکنی های دشمنان و استکبار کامیابی و موفقیت های انقلاب اسلامی ایران است.

 

امام جمعه بناب شرکت در انتخابات را بیعت با خون شهدا و تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: بالا بودن رأی ملت در انتخابات دلیل فرهنگ، آگاهی و اقتدار ملی است و عقب نشینی و رأی ندادن در این برهه خیانت به کشور و به نوعی چراغ سبز نشان دادن به دشمن است.

 

باقری بنابی در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تکلیف انقلابی بدانند و بی تردید این هم جهاد اکبر و عمل صالح و عبادت است.