قدسیان از عالم بالا صفا آورده‌اند”؛ نقاره‌ها صبح میلاد شمس‌الشموس را بشارت دادند
قدسیان از عالم بالا صفا آورده‌اند”؛ نقاره‌ها صبح میلاد شمس‌الشموس را بشارت دادند
حرم رضوی علیه السّلام در سالروز میلاد حضرت شمس‌الشموس غرق در نور و سرور است و گویی قدسیان روی زمین آمده‌اند و جشن برپا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حرم رضوی در سالروز میلاد حضرت شمس‌الشموس غرق در نور و سرور است و گویی قدسیان روی زمین آمده‌اند و جشن برپا کرده‌اند.

بارگاه منور شمس‌الشموس از شب گذشته غرق در نور و سرور است و ویژه برنامه‌های ایام دهه کرامت و شب میلاد امام رضا(ع) با شکوه هر چه تمام‌تر و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

برنامه‌های سالروز ولادت حضرت رضا(ع) نیز از ساعت 5 بامداد امروز آغاز شده و با برگزاری آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

در این برنامه که حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در آن حضور داشت، خادمان رضوی آیین دیرینه تعویض پرچم را اجرا کردند.

آیین‌های سنتی تحویل کشیک و صفه از دیگر بخش‌های مراسم تعویض پوشش ضریح و پرچم گنبد امام رضا(ع) بود.

سراسر صحن‌ها و رواق‌های حرم منور رضوی آذین‌بندی شده و زائران و مجاوران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به بارگاه شمس الشموس مشرف می‌شوند.

همچنین همزمان با ایام دهه کرامت و حضور گسترده شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی در حرم مطهر رضوی، به همت مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، بستر مناسب جهت پوشش حداکثری برنامه‌های حرم فراهم شد.

انتهای پیام/ رقیه فتحی