قضات و پرسنل دادگستری با خوش اخلاقی در راه احقاق حق با مردم برخورد کنند
قضات و پرسنل دادگستری با خوش اخلاقی در راه احقاق حق با مردم برخورد کنند
امام جمعه بناب گفت: از تمامی قضات و پرسنل دادگستری شهرستان بناب انتظار داریم با خوش رفتاری در راستای تحقق حق با مردم برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ مصطفی باقری بنابی صبح امروز در دیدار و گفتگو با رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از قضات و پرسنل دادگستری شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه اظهار داشت: قوه قضاییه به عنوان سمبل نظم و انضباط در جامعه ما شناخته می شود و تاثیر بسیار زیادی در اداره جامعه دارد.

امام جمعه شهرستان بناب با تاکید بر اینکه اقتدار و درست کار کردن قوه قضاییه تاثیر مثبتی بر جامعه خواهد داشت، گفت: اگر قوه قضاییه به خوبی وظایف خود را انجام دهد قطعاً سایر نهادها و ارگان ها نیز به تبع آن راه درست خود را ادامه خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: خدایی ناکرده اگر روزی دادگستری به وظایف قانونی خود به خوبی عمل نکند قطعاً سایر نهادها و ارگانهای کشور نیز قانون راه را به درستی نخواهند رفت و این تاثیر منفی بر جامعه و کل کشور خواهد داشت.

شیخ مصطفی باقری بنابی تکریم ارباب رجوع و خوش اخلاقی با مردم را از تمامی پرسنل، قضات و مسئولان دادگستری شهرستان بناب خواستار شد و گفت: این مردم طی ۴۳ سال اخیر با همه مشکلات و سختی ها در کنار انقلاب و دولت بودند و باید با نهایت تکریم با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به پندهایی از امام علی علیه السلام و مالک اشتر گفت: خداوند به پرسنل قوه قضاییه این فرصت را داده است تا به بهترین شکل به مردم خدمت کنند و خدای ناکرده اگر از این فرصت استفاده نشود و با خلق و خوی بد و بد اخلاقی با مردم برخورد شود خداوند ناراضی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سعید قاسمی وند رئیس سابق دادگستری شهرستان بناب گفت: با شناختی که از آقای بکتاش ریاست جدید داریم قطعاً این فرد با تجربه و با اقتدار خود می تواند مسیر خدمات دادگستری شهرستان بناب را درخشان تر از گذشته پیش ببرد.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی