قوانین سختگیرانه بانک ها از علل مهم افزاش فروش وام
قوانین سختگیرانه بانک ها از علل مهم افزاش فروش وام
فرماندارشهرستان بناب با اشاره به افزایش فروش وام گفت: قوانین سختگیرانه بانک ها ازعلل مهم افزایش فروش وام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب رضا لعلی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بناب با تاکید بر ضرورت پرداخت فوری وام‌های فرزندآوری و ازدواج اظهار داشت: همانطور که شخص رئیس جمهور دستور داده است بانک‌ها می‌بایست تا پایان تابستان تمام وام‌های فرزندآوری و ازدواج را پرداخت کنند.

فرماندار شهرستان بناب فروش وام توسط مردم را نگران کننده عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که مردم وام‌های خود را به فروش می‌رسانند عدم توانایی در پرداخت اقساط آنها است.

وی افزود: همچنین قوانین و بروکراسی‌های سخت بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به خصوص درخواست چند ضامن برای وام را علت فروش وام می‌دانیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به درخواست بانک‌ها برای افزایش نیرو در شعب مختلف گفت: دولت به دنبال کوچک کردن بدنه خود می‌باشد و قصد ندارد نیروی جدید در حوزه‌های مختلف جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که نماینده مردم بناب مطرح کرد بانک‌ها بهتر است به جای افزایش نیرو و ایجاد صف‌های شلوغ به فکر بانکداری الکترونیک و نوین باشند.

فرماندار بناب در پایان حمایت از واحدهای کوچک و کسبه با اهدای تسهیلات را خواستار شد و گفت: شاید با ۱۰۰ میلیون تومان نشود یک واحد تولیدی را احداث کرد اما می‌توان باعث پویایی و تثبیت کار در یک واحد تولیدی کوچک شود.

  • نویسنده : امید اسماعیلی