قوه قضاییه از ماموریت‌های نیروی انتظامی حمایت می‌کند
قوه قضاییه از ماموریت‌های نیروی انتظامی حمایت می‌کند
رییس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه با تمام وجود و امکانات، از نیروی انتظامی در انجام مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایش اعم از ماموریت‌هایی که به عنوان ضابط قضایی عمل می‌کند و همچنین سایر مسئولیت‌ها، پشتیبانی و حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین « غلامحسین محسنی‌اژه‌ای » در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی مجموعه‌ای است که پیوسته مشغول جهاد فی سبیل‌الله است و مستمر شهیدان والامقامی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند؛ گفت: در سال جاری که فقط هفت ماه از آن سپری شده، بیش از ۵۰ شهید از این نیرو به‌منظور تامین و تحکیم امنیت مردم و کشور تقدیم شده است

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین این نیرو متناسب با ماموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیروست.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام ماموریت‌های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه ماموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیروهای مسلح دست یافته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار

رئیس قوه قضاییه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار گفت: باید خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیروهای انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولین، بازگو و تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ابتدای این برنامه با حضور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفت و گوی صمیمانه پرداخت و این سلحشوران و غیورمردان را مورد تفقد قرار داد.

پیش از رئیس دستگاه قضا، سردار علی محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با همراهی همیشگی مردم، همواره در حفظ امنیت و خنثی کردن فتنه‌های گوناگون پیشتاز بوده است.

سردار محمدی ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده فراجا و قوه قضاییه در استان آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرد که این تعامل و هم‌افزایی همچنان در بالاترین سطح ممکن استمرار داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نخستین برنامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی و در آستانه هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان که در مرکز فرماندهی انتظامی برگزار شد، حضور یافت.

در این مراسم که با بارش شدید باران همراه شد حجت الاسلام اژه ای پس از ادای احترام به شهدا از نیروهای مستقر در میدان سان دید.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی نیز وی را همراهی می کردند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا