لزوم استفاده از مهارت های فنی و حرفه ای در برنامه های تابستانی دانش آموزان
لزوم استفاده از مهارت های فنی و حرفه ای در برنامه های تابستانی دانش آموزان
نماینده مردم شهرستان بناب و خوشه مهر گفت: انتظار داریم در کنار برنامه های تابستانی از ظرفیت‌های فنی حرفه ای مانند تعمیر لوازم خانگی نیز برای دانش آموزان استفاده شود.

گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به نتایج و عملکردهای علمی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال تحصیلی قبل اظهار داشت: آمار نشان می دهند که شاهد رشد آموزش و پرورش شهرستان بناب در استان هستیم و باید این موضوع را جدی و به آن افتخار کنیم.

وی افزود: همان طورکه در شهرستان بناب به صنعت اقتصاد و صادرات افتخار می‌کنیم می بایست به علم نیز توجه ویژه داشته باشیم و کسانی که باعث شدند بتوانیم رتبه‌های اول و دوم استانی را در حوزه های مختلف علمی به دست آوریم را مورد تشویق و تجلیل قرار بدهیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه آموزش و پرورش به عنوان فراغت دانش آموزان در تابستان را مهم عنوان کرد و گفت: انتظار داریم در کنار برنامه های علمی و فرهنگی از ظرفیت‌های فنی حرفه ای نیز برای دانش آموزان استفاده شود تا آنها بتوانند مهارتهایی مانند تعمیر لوازم خانکی را فرا بگیرند.

وی در پایان در خصوص موضوع رتبه بندی معلمان اظهار داشت: همانطور که از ابتدا به معلمان قول داده بودیم با جدیت تمام پیگیر طرح رتبه بندی معلمان هستیم تا این قشر نیز به مطالبات خود برسند.

انتهای پیام/ داود زیبائی