لزوم تکریم ارباب رجوع مهم ترین مطالبه نظام جمهوری اسلامی / مردم باید مطالبات خود را به راحتی بیان کنند
لزوم تکریم ارباب رجوع مهم ترین مطالبه نظام جمهوری اسلامی / مردم باید مطالبات خود را به راحتی بیان کنند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار مناسب ائمه اطهار با مردم گفت: تمامی پرسنل و کارکنان در ادارات بناب می بایست در تکریم ارباب رجوع نهایت تلاش را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ محمد باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد ربیع الاول اظهار داشت: احترام به ارباب رجوع در ادارات دولتی و غیردولتی از مهمترین خواسته های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و مسئولان می‌بایست این امر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نماینده مردم بناب افزود: متاسفانه گاها به دلیل عدم توجهات به امورات دینی و اسلامی و عدم مطالعه از رفتارها و اقدامات پیامبر اکرم و امامان معصوم چنین مشکلاتی پیش می آید و اگر مسئولین سیره پیامبران و ائمه اطهار را پیش بگیرند قطعاً با تمام وجود به ارباب رجوع اکرام خواهند داشت.

وی با اشاره به برخی از رفتارها و کم کاری ها در ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی گفت: رئیس یک نهاد می بایست زودتر از سایر کارکنان در اداره  حاضر و دیرتر از همه خارج شود تا با این روش بتواند مدیریت کامل تری بر نهاد تحت امر خود داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشکیل “خانه گفتگو” در تمام مناطق کشور از جمله شهرستان بناب را ضروری عنوان کرد و گفت: این اجلاس می بایست در معرض عموم برگزار شود تا مردم و معترضین بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه ترس از اینکه برای آنها پرونده ای تشکیل شود در خانه های گفتگو حاضر شوند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان برخی از مطالبات خارج از حیطه و توان نظام جمهوری اسلامی ایران را غیرقابل قبول و مضر برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مطالبات نباید به گونه ای باشند که در صورت عدم انجام آنها به نقطه ضعف برای نظام تبدیل شود دشمنان از این طریق به ما ضربه وارد کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی