متلاشی شدن باند کلاهبرداری از ۹۰۰ شهروند آذربایجان شرقی
متلاشی شدن باند کلاهبرداری از ۹۰۰ شهروند آذربایجان شرقی
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبرداری حرفه‌ای به مبلغ شش هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان خبر داد و گفت: شاکیان این پرونده از شهر‌های مختلف استان و کشورمان بودند.

به گزارش  پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار علی محمدی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان‌های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان‌ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی‌های تخصصی با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی شد و با اخذ دستورات قضائی متهمان در عملیات ضربتی پلیس استان در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

سردار محمدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ شش هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر از شهروندان آذربایجان شرقی با عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: هر چهار نفر متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مال باختگان به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی