مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری شهرستان بناب با حضور معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولین شهرستان در دانشگاه سراسری بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین پارسا مهر در ابتدای این مراسم در تشریح نمای کلی از وضعیت کنکور سراسری در شهرستان بناب اظهار داشت: امسال یکی از سالهایی  بود شهرستان بناب نتایج بسیار درخشانی را در کنکور سراسری به دست آورد که تا به حال در تاریخ این شهرستان بی‌سابقه بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از افزایش ۲۴ درصدی آمار قبول شدگان در کنکور سراسری امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: حدود ۶۰ نفر در رشته های مختلف پژشکی، بیش از ۱۰۰  نفر دبیری و تعداد بسیار زیاد دیگر در حوزه های آموزش ابتدایی و دانشگاه‌های معتبر کشور قبول شدند.

حسین پارسامهر در خصوص وضعیت عمرانی مدارس شهرستان بناب گفت: خوشبختانه بیش از ۸۵ درصد از مدارس شهرستان بناب به همت مسئولین شهرستان به خصوص نماینده این شهر نوسازی و بازسازی شده اند و تنها ۱۵ درصد دیگر از مدارس بناب نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

 

وی با اشاره به برخی از مشکلات اردوگاه امام علی علیه السلام و خانه معلم بنابر اظهار داشت: به دلیل عتبارات کم تجهیز خانه معلم همچنان باقی مانده است و اردوگاه امام علی ع نیز نیاز به رسیدگی دارد که امیدواریم آموزش و پرورش برای دو پروژه اقدام کنند.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی