مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب: نوسازی ۱۳ دستگاه اتوبوس با اعتبار  ۳۴ میلیارد ریال در بناب
مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب: نوسازی ۱۳ دستگاه اتوبوس با اعتبار  ۳۴ میلیارد ریال در بناب
صبح امروز با حضور شهردار بناب، رئیس شورای اسلامی شهر بناب، رئیس سازمان حمل و نقل، جانشین فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس راهور بناب مراسم تجلیل از رانندگان نمونه ترافیکی شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، نادر داوودی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا اظهار داشت: هر ساله همزمان با این هفته از تعدادی از رانندگان نمونه و برتر در حوزه ترافیکی که معیارهای مختلفی برای انتخاب در آن گنجانده شده است، تجلیل می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس پس از وقفه دو ساله کرونایی گفت: از زمان بازگشایی مدارس استقبال بسیار زیادی از سرویس حمل و نقل برای جابجایی دانش آموزان در شهرستان بناب به عمل آمده است و این امر، کار را برای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر سخت تر می کند.

وی افزود: در همین راستا ۲۷۳ دستگاه سرویس مدارس در شهرستان بناب فعالیت می کنند که به طور میانگین با اتوبوس و مینی بوس روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر و با سواری تاکسی روزانه بیش از ۱۵ هزار نفر در شهرستان بناب جابجا می شوند.

نادر داوودی از جذب اعتبارات برای بازسازی و نوسازی ۱۸ دستگاه تاکسی، ۱۳دستگاه اتوبوس طی سال جاری در شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کار نوسازی ۱۳ اتوبوس در شهرستان بناب انجام می شود.

وی افزود: البته با توجه به وجود کارخانجات متعدد در شهرستان بناب و جابجا شدن روزانه هزاران نفر از کارگران در شهرک های صنعتی شهرستان این نیاز به شدت احساس می شود که برای حمل و نقل عمومی در شهرستان بناب اتوبوس و مینی بوس های جدیدی خریداری شود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ تعداد آژانس تلفنی در شهرستان بناب فعالیت می کنند، گفت: در کنار این ۶۸۱ دستگاه تاکسی، ۳۴ تعداد اتوبوس، ۲۸ عدد مینی بوس و سه واحد تاکسی تلفنی بیسیم که یکی از آنها مخصوص بانوان می باشد در حال فعالیت هستند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی