مراسم تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه بناب برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز با حضور جانشین فرماندهی سپاه عاشورا و مسئولان شهرستان بناب مراسم تجلیل و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در این مراسم که با حضور سرهنگ الیاس گل محمدی جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، مسئولان شهرستان بناب، نیروهای نظامی و انتظامی و فرمانده ارتش گروه ۱۱ توپخانه مراغه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ یحیی حیدری، سرهنگ اصغر اسفندیاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب انتخاب و معرفی گردید.

فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمامی مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: سپاه در هر برهه زمانی مسئولیت ها و اهداف مشخصی برای خدمات رسانی به مردم و انقلاب دارد و امروز نیز به دنبال خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ اصغر اسفندیاری در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمنان سعی دارند با فریب دادن مردم خصوصا نسل جوان از داخل کشور به انقلاب و نظام جمهوری صدمه وارد کنند که قطعاً تمامی نقشه های آنها با آگاهی مردم و تلاش نگهبانان امنیت خنثی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج انباره به دنبال ایجاد نظم و امنیت در کشور می باشد گفت مسئله مردم و اغتشاشگران کاملا جدا از یکدیگر است و اجازه نخواهیم داد که اغتشاشگران امنیت جامعه و مردم را به خطر بیندازند.

سرهنگ اسفندیاری در پایان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب وی به عنوان فرماندهی سپاه ناحیه بناب گفت: شهرستان بناب را شهری اقتصادی، مهم و دارای مردمی تلاشگر و انقلابی می دانیم و امیدواریم بتوانیم خدمات گسترده در این شهر ارائه بدهیم.

 گزارش تصویری؛

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی