مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بناب در بناب برگزار شد/ تجلیلل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران جهاد کشاورزی بناب
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بناب در بناب برگزار شد/ تجلیلل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران جهاد کشاورزی بناب
به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت جهاد کشاورزی شهرستان بناب مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بناب با حضور مسئولان شهرستان در این نهاد خدمات رسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی دارای معانی بسیار زیادی است که نشان می‌دهد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی همانند شهدای دشت کربلا جان خود را برای ملت و اسلام هدیه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تنها به فکر تجزیه و براندازی این انقلاب هستند گفت: دشمنان دوست دارند به جای ایران بزرگ ایرانی ۵ تیکه و تجزیه شده و بدون قدرت را شاهد باشند که قطعاً این آرزو را به گور خواهند برد.

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان غربی و شرقی،  رژیم بعث عراق را برای جنگ با انقلاب اسلامی را روانه میدان کردند و خود نیز همه جوره از آنها حمایت کردند تا بتوانند امنیت اسرائیل و منافع خود در منطقه را حفظ کند.

وی تصریح کرد در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود اینکه ارتش وضعیت مناسبی نداشت و سپاه تازه احداث شده بود جوانان انقلاب اسلامی با همه هستی و وجود خود در مقابل دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی و اجازه ندادن وجب از خاک ما به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به رشادت های برخی از شهدا و جانبازان و ایثارگران منطقه آذربایجان شرقی گفت:  تمام شهدای این منطقه و ایران عزیز با یک هدف و حفظ انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان این کشور به جنگ با آنها رفتند و با ارزش ترین هستی خود یعنی جانشان را هدیه دادند.

وی در پایان با اشاره به  شعار انقلاب اسلامی نه شرقی نه غربی تنها جمهوری اسلامی،  اظهار داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی امروز یکی از قدرت های منطقه و جهان تبدیل شده است و قطعاً دیگر اجازه نخواهد داد دشمنان به فکر تجاوز و اشغال این کشور بیفتند.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در جهاد کشاورزی شهرستان بناب با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی