مردم با جدیت به انتخاب پیش رو توجه کنند/ شاهدیم برخی مدیران شبانه روزی برای خدمت به مردم  تلاش می کنند
مردم با جدیت به انتخاب پیش رو توجه کنند/ شاهدیم برخی مدیران شبانه روزی برای خدمت به مردم  تلاش می کنند
فرماندار بناب با اشاره به مشکلات اقتصادی در سال 99 گفت: مردم می بایست جهت انتخاب افراد دلسوز و پرتلاش برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به انتخات پیش رو اهمیت بیشتری بدهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شهریار فتحی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه شعبان و همچنین عید باستانی نوروز اظهار داشت: سال ۹۹ در حالی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند که همه مردم و مسئولین با مشکلات و حکایتهای بسیار زیادی دست و پنجه نرم کردند و  تحت تاثیر تحریم‌ها و فشارهای قدرت‌های جهانی روزهای بسیار سختی را گذراندیم.

فرماندار بناب با تاکید بر این که با همدلی و همیاری همه مردم و مسئولین می توان بر همه مشکلات داخلی غلبه کرده اظهار داشت: فشارهاو تحریم های ناجوانمردانه قدرت های جهانی بر علیه انقلاب که در طول تاریخ بی سابقه است باعث شد تورم افزایش قیمت دلار و همچنین سایر مشکلات به وجود بیاید, و حتی نتوانیم از منابع نفتی خود استفاده کرده و آنها را به فروش برسانیم‌.

وی تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات و فشارهای داخلی و خارجی کشور و انقلاب راه خود را پیش رفته اند و با وجود تمامی تحریم های  اقتصادی از بیشتر کشورهای منطقه و خارج از منطقه جلوتر هستیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب انتخابات ۱۴۰۰ را بسیار مهم و سرنوشت ساز برای شهرها و کشور عنوان کرد و گفت: انتخابات شورا و ریاست جمهوری با توجه به فشارهای اقتصادی موجود بسیار مهم و سرنوشت ساز می باشند و همه مردم می بایست در مقابله با حرکات دشمن در انتخابات شرکت کرده و اصلح ترین افراد را روانه کرسی شوراها و ریاست جمهوری کنند.

فرماندار بناب تلاش شبانه روزی مدیران و مسئولان در راستای حل مشکلات کشور و مردم را خواستار شد و گفت: از مدیران و مسئولانی که به صورت دلسوزانه که در حل مشکلات مردم شبانه روزی تلاش می‌کنند کمال تقدیر و تشکر را داریم اما قطعاً از این مدل مسئولین و و مدیران به عینه دیده می شوند که عاشقانه و برای مردم خدمت می کنند.

فتحی در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و اسلام و به خصوص کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران در ادامه نخواهند توانست مانع رشد و پیشرفت به این کشور گفت:به وضوح دیدیم ترامپ کسی که کشور ما را تحت شدیدترین تحریم‌های تاریخ قرار گذاشت به زباله دان تاریخ واگذار شد و قطعاً هر کسی با این ملت و کشور دشمنی کند سرنوشت همانند ترامپ خواهد داشت.

 

انتهای پیام:داود زیبایی