مردم بناب معطل تاکسی و رانندگان تاکسی معطل گاز CNG…
مردم بناب معطل تاکسی و رانندگان تاکسی معطل گاز CNG…
عدم فعالیت اکثر تاکسی های عمومی و تحت نظر سازمان حمل و نقل از ساعت ۱۸ به بعد به خصوص در هسته مرکزی شهر بناب بسیاری از شهروندان را ناراضی و موجب گلایه آنها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جمع زیادی از شهروندان بنابی با ارسال پیام های زیادی از نبود تاکسی از ساعت ۶ عصر به بعد در ایستگاه های تاکسی به خصوص در مرکز شهر بناب ابراز گلایه مندی می کنند. (عکس خبر: امروز ۸ بهمن ساعت ۱۸)

طبق گفته شهروندان بنابی از ساعت ۱۸ (۶عصر) به بعد تعداد تاکسی ها در مرکز شهر بناب به شدت کاهش یافته به طوری که از ساعت ۷ به بعد رسماً تاکسی عمومی در مرکز شهر بناب پیدا نمی شود و این در حالی است که حدود ۶۰۰ دستگاه تاکسی در بناب فعالیت می کنند.

به گفته یکی از شهروندان بنابی تاکسی ها از ساعت ۱۸ به بعد به صورت خطی فعالیت نکرده و مردم مجبور هستند از وسایل نقلیه شخصی برای جاجایی درخواست کنند که این کار نیز برای آن ها سخت است.

البته رانندگان تاکسی نیز به دلیل مشکل کمبود گاز CNG طی روزهای اخیر با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند و به دلیل عدم به صرفه بودن استفاده از بنزین ترجیحا از فعالیت خودداری می کنند .

در پایان امیدواریم مسئولان شهرستان بناب هر چه سریعتر برای رفع این مشکل عملا پا به میدان گذاشته و برای حل مشکلات شهروندان اقدام کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی