مردم نباید تحت فشارهزینه های درمان و دارو باشند/ اعضای شورا و شهرداری به دور از منافع شخصی به دنبال خدمت به شهر و مردم باشند/ نواقص سالیان قبل علت مشکلات امروز نیروگاه حرارتی بناب
مردم نباید تحت فشارهزینه های درمان و دارو باشند/ اعضای شورا و شهرداری به دور از منافع شخصی به دنبال خدمت به شهر و مردم باشند/ نواقص سالیان قبل علت مشکلات امروز نیروگاه حرارتی بناب
نماینده مردم بناب گفت: مردم از دلار 4200 تومانی هیچ خیری ندیدند و مجلس در نظر دارد درآمد این بخش را به سوری کاهش هزینه های دارو و درمان و کمک به اقشار کم درآمد سوق دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه مجمع بسیجیان شهرستان بناب با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی کار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را انجام داده است، اظهار داشت: مجلس این کار را با هدف جلوگیری از برخی از سودجویی ها و افزایش رفاه حال مردم انجام داد تا درآمد حاصل از این تصمیم در مصارف ضروری برای ملت صرف شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تخصیص اعتبارات حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بخش درمان و دارو را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این اقدام انجام شد تا فشارهای ناشی از گرانی دارو و درمان از دوش مردم برداشته شود چرا که معتقدیم بیماران در کشور جمهوری اسلامی نباید هنگام مراجعه به مراکز درمانی درد و غم خود را فراموش و به فکر هزینه های درمان خود باشند.

باقری بنابی در خصوص مشکلات شهری بناب به خصوص در حوزه شهرداری و زیباسازی شهر گفت: شورا و شهرداری باید به دور از هرگونه حواشی و در راستای حل مشکلات شهری بناب پا به میدان بگذارد تنها با هدف رسالت کاری خود و خدمت‌رسانی به مردم کارها را پیش ببرند و به دنبال منافع شخصی خود و جمع کردن آراء مردم نباشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری اخیر قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه فولاد شهرستان بناب گفت: با وجود اینکه این سرمایه گذار بزرگ می توانست در سایر استان‌ها کار خود را انجام بدهد تصمیم گرفت در شهرستان بناب سرمایه گذاری کلانی در بخش فولاد انجام بدهد و قطعاً با انجام این سرمایه گذاری کلان شاهد رشد صنعت و اشتغالزایی برای جوانان جویای کار خواهیم بود.

وی افزود از همه مردم و مسئولان شهرستان می‌بایست از این سرمایه‌گذاری کلان حمایت کامل داشته باشند و از هر گونه حاشیه سازی برای این سرمایه‌گذاری دوری کنند چرا که این سرمایه گذاری قطعاً به نفع رشد شهرستان و حتی منطقه خواهد بود.

باقری بنابی در خصوص مشکلات حاصل از آلایندگی نیروگاه حرارتی بناب گفت: کار بازسازی و تکمیل این نیروگاه به کندی پیش می‌رود و اقداماتی که طی سالیان اخیر می‌بایست انجام شده باشد در این نیروگاه انجام نشده و همین عوامل باعث شده برخی مشکلات برای نیروگاه به وجود بیاید.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان برگزاری مجالس بسیجیان با هدف بررسی مشکلات شهرستان را مفید و کارآمد عنوان کرد و گفت امیدواریم در جلسات آینده این مجمع با حضور مسئولان و نخبگان بیشتری برگزار شود و قطعاً بنده به عنوان نماینده مردم در این جلسات حضور پیدا کرده بو علاوه بر تشریح عملکرد کوتاه مدت خود پاسخگوی تمام سوالات خواهم بود.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی