مس سونگون سومین برد متوالی‌اش را جشن گرفت / سومین پیروزی پیاپی نماینده فوتبال آذربایجان در فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان
مس سونگون سومین برد متوالی‌اش را جشن گرفت / سومین پیروزی پیاپی نماینده فوتبال آذربایجان در فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان
تیم فوتبال مس سونگون در دیدار خانگی به سومین برد پیاپی خود در لیگ آزادگان دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، در آغاز هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (یکشنبه) تیم مس سونگون ورزقان در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پذیرای خیبر خرم‌آباد بود که طی آن با یک گل توانست حریف مدعی‌اش را مغلوب کند.

مسی‌ها در این دیدار در همان بدو شروع مسابقه و درحالی که هنوز یک دقیقه از بازی سپری نشده بود، به گل رسیدند تا بازی شروع نشده یاران مهدی کیانی در تیم خرم‌آبادی را به شوک فرو ببرند!

حسین فلاحیان زننده گل سریع تیم میزبان بود که روی یک ارسال کرنر در ریباند ضربه سر مهدی قریشی موفق شد توپ را به تور دروازه میهمان بچسباند.

این گل زودهنگام نوید یک بازی پرگل را می‌داد اما برخلاف انتظارات در ادامه مسابقه توپی از خط دروازه‌های دو‌ تیم گذر نکرد تا برتری یک بر صفر مس سونگون در پایان به عنوان نتیجه نهایی ثبت شود.

سومین پیروزی پیاپی نماینده فوتبال آذربایجان در فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان

این سومین پیروزی پیاپی نماینده فوتبال آذربایجان در فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان بود که صدرنشینی نارنجی‌پوشان را با کسب حداکثر امتیازات تثبیت کرد.

این درحالی است که مس سونگون به عنوان تیم تازه وارد و صعود کرده از لیگ دسته دوم در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و با شروع رویایی خود شگفتی‌ساز شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج