مشاور سابق پنتاگون از شکست عملیات ویژه آمریکا در غزه پرده برداشت!
مشاور سابق پنتاگون از شکست عملیات ویژه آمریکا در غزه پرده برداشت!
مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا در اظهاراتی از شکست عملیات زمینی نیروهای کماندوی آمریکایی-اسرائیلی در جریان ماموریت شناسایی محل نگهداری اسیران در نوار غزه پرده برداشت.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا در سخنانی روز چهارشنبه کشته شدن شماری از نیروهای ویژه آمریکایی و اسرائیلی در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در نوار غزه طی یک عملیات ویژه شناسایی خبر داد.

بر پایه این گزارش، داگلاس مک گریگور، مشاور سابق پنتاگون در گفت‌وگو با «تام کارلسون» روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی در شبکه اجتماعی ایکس فاش ساخت که عملیات ویژه نفوذ نیروهای ویژه رزمی آمریکا به عمق خاک غزه با هدف شناسایی از محل نگهداری گروگانان نزد حماس شکست خورده است.

وی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: آنگونه که اطلاع حاصل کردم طی ۲۴ ساعت گذشته یا در همین حدود، برخی نیروهای ویژه ما (نیروهای ویژه آمریکایی) و اسرائیلی برای شناسایی و مشخص کردن راه‌های ممکن برای آزادی اسیران به نوار غزه رفتند اما به آنها تیراندازی شد و تکه تکه شدند و خسارت سنگینی به آنها وارد شد.

به اذعان مشاور سابق پنتاگون، قدرت نظامی آمریکا به “ضعف‌ترین مرحله” از عملکرد رزمی خود در تاریخ مدرن رسیده است و بنابراین این کشور آمادگی بیشتری برای درگیر شدن در یک درگیری در مقیاس بزرگ ندارد.

مقامات رسمی پنتاگون هنوز به این گفته‌ها واکنش نشان داده و به این تلفات اذعان نکرده‌اند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر