مطالبه ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اتمام پروژه ورزشگاه بناب
مطالبه ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اتمام پروژه ورزشگاه بناب
نماینده مردم بناب گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اتمام پروژه ورزشگاه بناب نیاز است.

🔸️نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی احداث دانشکده ورزشی و خوابگاه دانشجویی و اتمام پروژه ورزشگاه بناب را مطالبه کرد.

🔹️به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری عصر امروز در جمع نخبگان ، مسئولین شهرستان، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و هیئت همراه ایشان ضمن عرض خوش آمدگویی و تایید مطالبات فرماندار محترم، اتمام پروژه ورزشگاه بناب را ضروری دانست و گفت: ساخت و ساز ورزشگاه شهرستان حدود ۱۰ سال است که ادامه دارد ولی تا به امروز به دلایل مشکلات اقتصادی و عدم تامین بودجه به پایان نرسیده است و مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه جهت تکمیل آن نیاز است که امیدواریم با عنایت مسئولین کشور تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

🔹️ نماینده مردم بناب در مجلس افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بناب، وجود دانشکده ورزشی از اهم نیازهای شهرستان است و احداث آن را در کنار سایر دانشکده‌ها و ورزشگاه شهرستان خواستار شدند.

🔹️وی با اشاره به نبود خوابگاه دانشجویان بناب، احداث خوابگاه را در الویت مطالبات قرار داد و گفت: رفاه دانشجویان از مهمترین اهداف مسئولین شهرستان است و خواستار درک مشکلات این قشر توسط مسئولین کشوری نیز هستیم.

🔹️ باقری با اشاره به عملکرد رئیس جمهور در مورد حذف ارز ترجیحی، عمل ایشان را جهاد مقدس عنوان کرد و ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی رئیس جمهور گفت: شجاعت ایشان در امر اصلاحات زیربنایی را تحسین می نماییم ولی مسیر آغاز شده باید اصلاح شود چرا که یارانه نقدی موجب تورم وحشتناکی در کشور خواهد شد.

🔹️ وی در پایان گفت: یارانه پرداختی هر ماه دولت حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان است که این مبلغ پرداختی یارانه در مقایسه با بودجه عمرانی کشور تقریبا دو برابر است و این پول نقد سرازیر شده در بازار موجب به هم ریختن تعادل عرضه و تقاضا خواهد شد که با امور اصلاحی و تدابیر دولت باید اصلاح گردد.

 

انتهای پیام / ندا خانی